hjeeeeeeeeeeelp!!!

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
okei trenger HJELP her..
eg sluttet å ame for 5mnd siden.. og plutselig no merker eg at det kommer litt klar væske fra brystene mine.
problem stillingen mn er no då,er eg gavid igjen no? eller er dette etter forje mann?

har gått rundt å følt meg gravid en god stund no, pga uteblitt mens og litt diverse andre ting. men når eg merka at det kom klar væske ut av brystene mine fekk eg skrekken.
er det noen av dere som har væske ibrystene viser dere kniper det ut liksom etter 5 månder uten amming???

svar mottas med stoooor takk!!!

Kan du ikke ta en test, så slipper du å lure mer?

Mener å huske at jeg kunne få ut litt væske fra brystene leenge etter at jeg sluttet å amme med de andre barna, så det er fult mulig.
Er det slik at det kommer av seg selv, eller må du klemme ut? Tror ikke det er unormalt at det kan komme væske ut når man klemmer, selv flere år etter amming.

problemet er at det ikkje virker med vanlig urintest.. må ta blodprøve.. og har ikkje penger til en lege time akkurat no. en gang kom det uten at eg kneip det ut.. ellers må eg knipe det ut sjøl.
eg skalfå meg en lege time når eg har fått lønn:)

Hadde blank i puppene leeenge jeg iallefall etter jeg sluttet og amme,tror det var
i nærmere 5 mnd ja

Back
Topp