HJEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!

vesla87

Gift med forumet
Sjefen ringte nå... Med en kjempe god nyhet.. [:D] Jeg får 100% på jobben når begynner igjen i mai...[:D] Jippi!!

MEN!!! Så dum som jeg var så spurte jeg om jeg kunne ta noe ekstra nå snart da... Så skal jobbe for første gang allerede på Lørdag og søndag....[&:] HERREGUD!!!!!!!!!!!!! Som jeg gruer meg.... [&:] Angrer.... Men det er jo for at jeg skal komme inn i dette igjen da.. Så slipper å gå som ansvarlig med en gang [8|] Blæh.. Skjelver ved tanken. Blir uavnt..... Dere som jobber alt..? Var det helt forferdelig å begynne å jobbe igjen?[&:]

Nei, det var DEILIG!

Jeg begynte å jobbe 20% da guttebassen var 4 mnd.
Det er så godt å komme ut litt blandt folk og prate om noe annet enn barn... Ikke bare gå hjemme å "røe"[:D]

Godt å bare kunne gå på ut døra også, slippe å drasse på en hel haug. Slippe å tenke på mat, ekstra skift osv...
Bare ha seg selv å tenke på de timene og samtidig gjøre noe fornuftig.

Dessuten tror jeg det er bra for far og barn å være sammen litt alene[;)] Og han har klart det supert!

Men det er meg da.... Jeg får litt "klaus" når jeg er bundet 24t i døgnet, må ha litt tid for meg selv.

Gratulerer med 100% jobb[:D]

Nå er jeg bare ringevikar. Begynner ikke fullt før i mars. Har jobbet ca 2 dager i uka nå etter nyttår. Men det har gått overraskende bra. 'Glemmer' liksom ungene når jeg er på jobb. Det er så mye å gjøre at jeg ikke rekker å tenke på dem. Men skal innrømme at de første dagene så sendte jeg en melding hjem og hørte hvordan det gikk i pausa mi. Men lilllebror koser seg kjempe masse hjemme med pappa'n sin.[:)]

Back
Topp