Ah, oh gode lystgass! <3
Helt seriøst, da jeg lærte meg å bruke lystgassen var den helt fantastisk.
Første gangen jeg brukte den under en rie trodde jeg ria var over, så jeg tok vekk maska alt for tidlig. Jeg hadde 5 cm åpning, og riene varte i halvannet minutt nesten, de var så vonde at jeg holdt på å gråte av fortvilelse hver gang en kom. Neste gang begynte jeg å konsentrere meg om hvordan rien faktisk kjentes ut, sånn at jeg visste når jeg kunne ta bort masken igjen.
Det var litt vanskelig, for jeg var så trett og sliten at med virkningen av lystgassen så gled jeg bare laangt vekk, jeg var seriøst helt borte. Så fra jeg fikk lystgass rundt kl. 17.00, og til jeg hadde full åpning kl. 21.00, husker jeg veeldig lite, det jeg husker er bare små glimt, som at de tok vannet, at jeg ble spurt om en jordmorstudent kunne komme og se på fødselen, at de sjekket hjertelyden, og småting som at jeg av og til drakk vann og at sambo satt i stolen og så ut som han kjedet seg veldig.
Jeg døste både mellom riene og under riene, og å kontrollere lystgassen gjorde jeg omtrent i søvne. Men jeg vet at jeg tok vekk masken mellom riene.
Jeg var ekstremt trett da, det er ikke sikkert masken får helt den effekten på andre. Jeg døste til og med mellom pressriene, jeg.[8D]