Hjørnesofa eller 3+2

Oktoberjenta

Elsker forumet
Litt mye snakk om sofa fra min side her :p men hva ville dere valgt? kom med for og i mot argumenter.

Ville du kun valgt vinkel, eller en U om du valgte hjørne? 3 seter + 1 eller 2 gode gode stoler ved siden av eller en 2 seter istedet for stol. Er jo så mye å velge mellom nå.

Liker best hjørne. Med 3+2 hadde jeg ett bord i hjørnet som det alltid samlet seg skrot :P pluss jeg elsker sofakroker, vi har U for da har vi to sofakroker og plass til fler

Liker best hjørne. Med 3+2 hadde jeg ett bord i hjørnet som det alltid samlet seg skrot :P pluss jeg elsker sofakroker, vi har U for da har vi to sofakroker og plass til fler
Ja det er det jeg og tenker om man har 3+2. Og ikke er jeg flink å tørke støv heller :p
Vi har U-hjørne, og sjeselong :-D
Har vurdert 3+2, men føler vi har flere sitteplasser med hjørne
Det har vi nå og, super fornøyd med det. Men skal ha ny og er bittelitt usikker siden det er mer praktisk med 3+2 om man skulle omøblere :p

Kommer veldig an på planløsning tenker jeg. Vi har nå 2+3 seter fordi vi ikke har hatt råd til å kjøpe ny enda, men blir nok et hjørne når vi får kjøpt ny pga plass. Har liten stue, og det vi har nå tar altfor stor plass.
Jeg ønsker meg enten U hjørne eller en reclinersofa:)

Vi hadde først 3+2 men den er nå byttet ut med hjørne med sesjelong :-)

Liker best hjørnesofa! Føler det blir mere plass med hjørne, med 3+2 seter så blir det jo knapt plass til folk om man får besøk :p

Liker hjørne/u, men d spørs veldig på hvordan stua er også.

Kommer veldig an på planløsning tenker jeg. Vi har nå 2+3 seter fordi vi ikke har hatt råd til å kjøpe ny enda, men blir nok et hjørne når vi får kjøpt ny pga plass. Har liten stue, og det vi har nå tar altfor stor plass.
Jeg ønsker meg enten U hjørne eller en reclinersofa:)
Har liten stue og, så da er det nok best med hjørne her og :) hva er reclinersofa?
Vi hadde først 3+2 men den er nå byttet ut med hjørne med sesjelong :-)
Og du er fornøyd med det? :)
Vi kjøpte akkurat U siden den passer så godt inn her.
Er umulig å si hva du bår velge da jeg ikke vet hvordan stuen din er
Vi har U sofa nå, og den blir for stor for vår stue. Vi skal flytte og da passer enten hjørne eller 3+2 seter. Men tror 3+2 tar for stor plass.
Liker best hjørnesofa! Føler det blir mere plass med hjørne, med 3+2 seter så blir det jo knapt plass til folk om man får besøk :p
Ja sant. Liker å ha masse plass så slipper folk å sitte på stoler :p

Har liten stue og, så da er det nok best med hjørne her og :) hva er reclinersofa?

Det er regulerbart sete med slik fotbrett som vippes ut;)
Var å så på en i dag som kan bygges slik man vil med sjeselong o.l på fagmøbler.
New Connection heter den, fra fagmøbler :)

Jeg liker 2+3 best. men det er for at vi kun sitter i sofaen når vi har gjester. Har egen tv-avdeling med hver vår godstol.

Jeg liker ikke hjørnesofa, det er ikke noe å hvile ryggen mot.

Og du er fornøyd med det? :)

Vi har U sofa nå, og den blir for stor for vår stue. Vi skal flytte og da passer enten hjørne eller 3+2 seter. Men tror 3+2 tar for stor plass.

Ja sant. Liker å ha masse plass så slipper folk å sitte på stoler :p

Vi er godt fornøyde ja :-) di andre tok mye plass for var så brede på sidene. Å hjørnet er veldig deilig å ligge i ;)

Kommer jo helt an på stua!!!
Det må jo passe inn. Synes alltid det ser teit ut når sofaer går foran lave vinduer eller delvis foran ei verandadør el. To sofaer synes jeg passer best ovenfor hverandre med bord i mellom, ellers hadde jeg valgt hjørnesofa.

Vi har to stuer, dene ene har vinkelsofa og den andre har treseter+ to stoler.

Vi har 2+3, men ønsker meg U-sofa med sjeselong.
Jeg savner hjørnet fra da vi hadde hjørnesofa, og dette bordet som står mellom 2+3 samler bare rot.

Vi har U-sofa og jeg elsker den. Men hadde vi ikke hatt plass hadde jeg absolutt valgt hjørnesofa istedenfor 3+2 :)

Back
Topp