Hjørgunn barnehage Fredrikstad.... Andre barnehager i Fredrikstad?

kmb

Forelsket i forumet
....Noen som har erfaring?

Vi skal flytte til Fredrikstad og vet det er ledig plass der..

Eller er det noen som kan anbefale en barnehage i Fredrikstad i Trosvik området?

kmb skrev:
....Noen som har erfaring?

Vi skal flytte til Fredrikstad og vet det er ledig plass der..

Eller er det noen som kan anbefale en barnehage i Fredrikstad i Trosvik området?

Trosvik barnehage :-P
Alle barnehagene som heter noe med Veum og i Veumveien er kort fra Trosvik.
Sjekk ut siden til kommunen, de har oversikt.
Er upraktisk med Hjørgunn når man bor på Trosvik i grunn.

Jeg har tittet litt på Trosvik barnehage, men er usikker på om det er noe ledig der.. Hvordan er den familiebarnehagen da? Det stod nemlig at det var noen av avdelingene som var hjemme hos noen... Og jeg vil aller helst at snuppa skal være i barnehagen..

Jeg ringte kommunen og de sa at det var ledig på Hjørgunn, aller helst skulle jeg ønske meg noe nærmere.

Vet du noe om wilbergjordet barnehage da?
De er litt nærmere og det er ledig der.

Takk for svar:)

Vet ingenting om den desverre. 

Men om du får plass utenom søkeperioden i Fr.stad overhode bør man nesten gå for det. Vi har ikke full barnehagedekning i Fr.stad... egentlig.... så får man plass skal man være glad. Det er ikke for gitt at man får 1.2. eller 3. valg når man søker. Så.... om kommunen sier det kun er ledig på Hjørgunn, så er det ihvertfall en god barnehage.. langt å kjøre, men god.. såvidt jeg vet :)

Oj, ja da bør vi jo være fornøyde med å mest sannsynlig få plass!

Takk for svar da:)

venninna mi er misfornøyd med Trosvik barnehage. Men alle sentrumsbarnehagene i Fredrikstad er vel mer enn fulle allerede, så du har nok ikke så mye annet valg enn å ta det du får 

kmb skrev:
Jeg har tittet litt på Trosvik barnehage, men er usikker på om det er noe ledig der.. Hvordan er den familiebarnehagen da? Det stod nemlig at det var noen av avdelingene som var hjemme hos noen... Og jeg vil aller helst at snuppa skal være i barnehagen..

Jeg ringte kommunen og de sa at det var ledig på Hjørgunn, aller helst skulle jeg ønske meg noe nærmere.

Vet du noe om wilbergjordet barnehage da?
De er litt nærmere og det er ledig der.

Takk for svar:)

Wilbergjordet har jeg ingen erfaring med selv, men mener ganske sikkert at legen min (faktisk) har barna der. Ut i fra d har jeg ikke hørt noe negativ! Ligger også en doremi barnehage på trosvik, der kjenner jeg e som har hatt to barn og vært veldig fornøyd!

Back
Topp