Hjælpe meg...

MidnightSum

Betatt av forumet
Han Odin i sæng rætt før kl 18...!! Kordan ska d gå??

Han satt på fanget mitt å så på Fantorangen. Flira å kosa seg. Fantorangen ruuuuuler! [:D]
Mærka jo på han at han va kjæmpetrøtt, da. Har bære fått han te å søve bittelitt i dag. Han har jo ikke tid te å sov om dagan. (Kongen av powernaps, d e han Odin d.... )
Pappa'n holdt på å lag te kveldsgrøt'n, mæn d va bære å gløm.... mått bære bær han rætt i sæng. Så dær ligg han no.
E spent på kor længe han bi å sov no, kordan natta bi, å når han har tænkt å ta mårra......
Vanligvis e han i sæng sånn rundt kl 19.00 - 19.30, så e han våken 1 te 3 gang i løpet av natta å får mat, så står vi opp en gang mellom 7 og halv 9.

Oi det var tidlig - håper det går bra da [:D]

Henrik er som regel iseng 19. Men har hendt maaaange ganger at jeg må legge ham før seks, for han er dautrett! Går veldig godt det! Eneste er at han våkner gjerne i 8 tiden å vil ha litt pupp, for han er for trett til å spise før han legger seg da...

Em legger seg 18 hver natt, og sover til 0600, så er det en liten matbit på rommet, og rett i seng igjen, og da sover hun til 07-08

D gikk jo gangske bra, da! [:)]
Han våkna allerede ætter en time. Va sælfølgelig sult'n, sia han sovna fra kveldsgrøt'n å alt... Amma han på sængekant'n å la han ijæn.
Ætter d va han våken i halv ett-tia å i halv fæm-tia, fikk mat å sov videre.
Oppe litt før halv ni i dag. Så d vart no egentlig ei grei natt, syns eg! [:)]

Back
Topp