Hjælp.....

Linda*23

Flørter med forumet
Lurer på noe hær...[&:]
I hele dag har det kommet en del blod og slim i trusa[&:] Er dette en begynnelse på noe eller?? Er ganske usikker nå.... Skal man ta kontakt med føden?? Eller skal man vente på flere tegn??

Jeg ville ringt føden bare for å høre... Skader jo ikke å ta en telefon.

Har skjønt på innleggene dine at du er ganske lei nå så jeg krysser fingrene for deg....[:D]

Er nok noe på gang ja, men kan nok dessverre gå litt tid (dager) ennå... Men ring føden, så vet du hvor landet ligger.

Lykke til med den forhåpentligvise nærstående fødselen [;)]

Tusen takk for det[;)] Ja det stemmer, er rimeli lei nå..[&:]

Man blir jo litt usikker når man nærmer seg og det skjer ting, vil jo ikke virke helt desperat heller , har vært innom føden 2 ganger nå allerede[&:] 1 gang med spørsmål om vannavgang og en gang fordi de trodde at jeg kanskje hadde svangerskapsforgiftning... Hadde ikke så lyst å trappe opp enda en gang om det ikke var noe på gang liksom[:o]

Tror jeg ser det ann til i morgen tili...... Takk for svar[;)]

Nattinatt mamma84

Go natt!!!!

Hold oss oppdaterte da!!

Takk for svar nesco!!!

Tar kontakt med føden i morgen om det er på samme måte....

God natt til alle[:D]

Skal jeg gjøre vettu[;)]

Du merker garantert når fødselen virkelig er i gang.
Tror nok de på sykehuset er vant til litt overnervøse første gangsfødene [:D]

Som nevnt ovenfor så nærmer det seg når slimproppen har gått, men kan ennå å noen dager og opp i mot 1 uke... [&:]
Selv fikk jeg 14 dager før ultralyd terminen så jeg slapp å gå og vente-eneste "ulempen" vår at jeg fikk på julaften. Stakkars gutt får ikke "sin egen" dag, men må dele med julaften [:'(][:'(]
Men men...så lenge alt gikk bra så er det som teller. Må bare passe på å feire bursdagen også-har sagt til alle at han skal ha BÅDE bursdagspresang OG julegave på dagen...

Ble litt "off topic" her, men atter en gang

LYKKE TIL

Huff, det var litt kjipt da... På julaften, men men... man må jo bare jøre det til det beste[:)]... Er ikke førstegangs fødende jeg, men det er 7 ½ år siden jeg fikk mi første og det er ganske lenge siden, så jeg husker ikke så mye av det.... Men husker også at jeg ikke var i tvil når det virkelig var på gang... Så får vel bare vente til det ikke er noen tvil[:)]

Får ikke sove......[:o]

Hei.

Det samme skjedde med meg da jeg var gravid sist, hadde ingen andre tegn på at fødselen var igang. Ringte fødeavdelingen hvor jeg fikk beskjed om å komme samme dag. Hadde allerede 4cm åpning, kom ut 4 dager etterpå med en herlig gutt. Lykke til[:D]

Åh???? Hm... Kanskje jeg må ringe føden da?[;)] Det kommer enda blodtilblandet slim så..... Ble du innlagt på sykehuset da, uansett om du ikke hadde rier, eller at vannet hadde gått???

Jeg komm inn til undersøkelsen og når jordmor fant ut at jeg hadde åpning allerede så syntes hun ikke at jeg skulle dra hjem. Riene start kraftig noen timer etterpå da.

Ok... Har vært en tur innom føden nå, tatt CTG-reg. og GU, men det var vist ingenting som skulle tilsi at fødselen var igang enda[:'(]

Nå gidder jeg ikke å lure mer, må bare skjer når det skjer... Ingenting man kan gjøre uansett[&:]

Men takk for svar[:)]

Jeg ville nok tatt kontakt med fødeavdelingen, i vert fall viss terminen er nær eller det har gått over. Det er et tegn på at fødselen er i gang, men det kan nok fortsatt ta litt tid.

lykke til ihverftall.er nok ikke så lang ventetid igjen nå[:D]
klemmer fra stine

Nei nå nærmer det seg med stormskritt og glad er jeg for det[:D]

blir sikkert deilig å slippe å se på den magen hele tiden ja[:D]
ha et menneske foran seg som man ser i stedet for den kulen på magen[:-]
klemmer fra stine

Back
Topp