Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
håber i kan hjælpe mig med et spørgsmål, har læst mig frem til at man er indlagt en 3-4 dage efter fødslen, er man også det når man er 2. gangs fødende ?, for i dk kommer man hjem efter 3 timer ca når man er flergangsfødende.
Ligger inne like lenge ja 3-4 dager syns jeg hørtes litt mye ut hvis alt er bra, men.. tror to overnattinger er vanlig hvis alt er bra m mor og barn men man kan så klart reise hjem før hvis en ønsker det.
har flere tanter og ei venninne som har reist hjem etter noen timer. Det er kanskje mer opptil deg hva du vil.
men de har reist tilbake for kontroller
tror ikke jeg vil ligge så lenge denne gang. Er litt kjedelig på sykehuset. Spes om man deler rom.
Men er jo deilig å slappe av uten å tenke på klesvask og matlaging osv
Man KAN vel oftest dra hjem tidligere om man ønsker. Ellers tror jeg det varierer veldig alt fra trafikk og størrelse på sykehuset. På mitt første fødested låg jeg vel 4-5 netter til jeg fikk kontroll på ammingen. 3-4 dager er vel ganske vanlig. På større sykehus har jeg fått inntrykk av at det er vanligere å reise hjem tidligere.
der jeg har vært har det vært vanlig med 2 døgn fra fødsel, eller at man drar hjem tidligere om alt er på stell 3-4 er om det er noen spesielt, vi måtte ligge en ekstra natt pga blodoverføring sist.
Hvis jeg får plass på barselhotellet synes jeg det er like greit å bli etpar dager, til de får tatt alle nødvendige tester av Knøtt. Hvis det blir vanlig rom som kanskje deles til og med, så tviler jeg på at jeg blir særlig lenge.