Hjælp....!!!!!! OPPDATERT

BIBBI3

Forumet er livet
Jeg føler meg uggen og kvalm... slik som i høst.
KAN JEG VÆRE GRAVID IGJEN ALT NÅ??????????????

ooooops, allerede?!
Kan man bli gravid mens man ammer da?
hm...kanskje noen andre som har svar........jeg vet ikke!

Ja det er godt mulig du er gravid igjen.. mange som kommer fort igang med menssyklus igjen, og eggløsninga kommer jo først..  Jeg hadde tatt en test med en gang

Men like imponert er jeg over at du allerede har hatt sex

*knis*
Irene da ditt sexdyr!!

oisann,,, ta test du irene[;)][;)]

Hihi.. hompa-bompa nam nam 
Gikk litt over to uker fra vi hadde sex (og som resulterte i fødsel) til vi hadde sex igjen etter fødselen.

Renselsen varte litt under to uker, og jeg var heldig som ikke revnet eller noe under fødselen. Fikk et pyntesting utvendig, så stinget der forsvant raskt.
Var faktisk sambo som ringte meg i sted.. han som la to og to sammen og begynte å tenke på om jeg kunne være gravid igjen. Det hadde ikke slått meg!

Vi har et vennepar som fikk tvillinger når den førstefødte var 10 måneder, så vi vet det er mulig.
Og når man ammer er det "bare" 80 prosent sikkert..
Skal ikke forundre meg at vi har fått bingo igjen. Gikk jo på p-piller når Benjamin ble unnfanget.....

Jeg må nok på apoteket og kjøpe inn en test. Kan jo uansett ikke begynne med prevensjon igjen før dette er avklart.

må nok teste deg ja...
ditt sexdyr[:D][:D]

ojoj.....

Sex ja...husker nesten ikke hva det er jeg...hehe

Hvis det ikke er noe farlig eller usikker for meg eller barnet så skal jeg klare det jeg.
Kondom.....? Hvem tenkte på det......?

Nei, jeg vil ikke tro at jeg er gravid før jeg ser blåstreken igjen!
Skal kjøpe i morgen..

Går det ann?
Stygt å le... men eg greier ikkje å la være

hihi.. ja her i gården er det ingenting som forundrer meg lengre.. blir spennende å ta test i morgen nå...[:D]

Oi, vet ikke hva jeg skal si; lykke til.  Krysser fingrene for at du får det resultatet du ønsker deg, Irene.

Hvordan klarer du å vente helt til imorra, er det inge apotek som er oppe til kl19?? Jeg er super spent på dine vegne...

Tror det liksom ikke..[:)]
Dessuten er jeg kvalm, energiløs og trøtt. Benjamin henger på puppen hver time og ute regner det. Orket rett og slett ikke kjøre til apoteket i dag. Det nærmeste ligger tjue minutt unna, men stengte kl 17. Satser på morgendagen...

Du e "sprø"

Selv om Benjamin ikke var planlagt så var han fra dag èn velkommen og er det beste som har hendt oss.
V vil nok ha ett barn til, men forventer ikke at det skal skje så snart akkurat![:D]

Har faktisk ikkje tenkt såå veldig på at vi må begynne med prevensjon igjen etter fødselen, men NÅ etter dette med deg.... Tror eg hadde fått "hætta"

Åj Åj Åj..det var tidlig gitt!

Trur jeg må begynne med pille eller noe rett etter fødselen,
sånne "uhell" vil jeg ikke oppleve.

Har en venninnne som venter nr to i Des,
å har ei som blir 1 år i Nivember [8|]
Ho innrømme at ho slit litt...
fikk aldri tid til "seg selv" før det va på`n igjen liksom.

Men alt går [:D]

Klem fra Kathrine 

Kan tenke meg det ja...
Må seriøst vurdere fremtiden om testen er positiv, men jeg har liksom en svak følelse av at jeg IKKE er gravid.
Men da jeg sa det til sambo, så sa han; det sa du i høst også!

Jaa... Irene, vi venter i spenning! Har du testa? [;)]

Back
Topp