Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja det er godt mulig du er gravid igjen.. mange som kommer fort igang med menssyklus igjen, og eggløsninga kommer jo først.. Jeg hadde tatt en test med en gang
Men like imponert er jeg over at du allerede har hatt sex
Hihi.. hompa-bompa nam nam
Gikk litt over to uker fra vi hadde sex (og som resulterte i fødsel) til vi hadde sex igjen etter fødselen.
Renselsen varte litt under to uker, og jeg var heldig som ikke revnet eller noe under fødselen. Fikk et pyntesting utvendig, så stinget der forsvant raskt.
Var faktisk sambo som ringte meg i sted.. han som la to og to sammen og begynte å tenke på om jeg kunne være gravid igjen. Det hadde ikke slått meg!
Vi har et vennepar som fikk tvillinger når den førstefødte var 10 måneder, så vi vet det er mulig.
Og når man ammer er det "bare" 80 prosent sikkert..
Skal ikke forundre meg at vi har fått bingo igjen. Gikk jo på p-piller når Benjamin ble unnfanget.....
Jeg må nok på apoteket og kjøpe inn en test. Kan jo uansett ikke begynne med prevensjon igjen før dette er avklart.
Tror det liksom ikke..[:)]
Dessuten er jeg kvalm, energiløs og trøtt. Benjamin henger på puppen hver time og ute regner det. Orket rett og slett ikke kjøre til apoteket i dag. Det nærmeste ligger tjue minutt unna, men stengte kl 17. Satser på morgendagen...
Selv om Benjamin ikke var planlagt så var han fra dag èn velkommen og er det beste som har hendt oss.
V vil nok ha ett barn til, men forventer ikke at det skal skje så snart akkurat![:D]
Trur jeg må begynne med pille eller noe rett etter fødselen,
sånne "uhell" vil jeg ikke oppleve.
Har en venninnne som venter nr to i Des,
å har ei som blir 1 år i Nivember [8|]
Ho innrømme at ho slit litt...
fikk aldri tid til "seg selv" før det va på`n igjen liksom.
Kan tenke meg det ja...
Må seriøst vurdere fremtiden om testen er positiv, men jeg har liksom en svak følelse av at jeg IKKE er gravid.
Men da jeg sa det til sambo, så sa han; det sa du i høst også!