hjælp mæ lura

tåmmelise

Forelsket i forumet
skal reise me fly me lille pia på 4 månder snart.
Lurer på om d er noen som vet hvordan får æ varmet opp flaske på flyet , gitt henne mat.
noen med erfaring??????

Sjekk først på flyplassen sine regler på hva du kan t amed deg.
mat må den lille ha uansett.

Da junior va 10.5 mnd så reiste vi til syden med han da hadde vi med eit middagsglass og ferdig nan pakke og flaske.
Dei varmte alt for oss i vannbad på flyet.
Ganske smart å bare ha ein flaske klar med sukkervann så hun kan drikke mens flyet letter å lander så hun ikke får dotter i ørene

lykke til

ps eg hadde nokk tatt ein tlf og snakka med dei så er du heilt sikker.

hei du. Vi har masse erfaring da vi drar til england ca hver 3.måned. Med begge barna fikk de flaske og syntes det var et sabla styr. Vi har lært av de feil vi gjorde med Melissa så med William kjøpte vi ferdigblandet Nan vi..slike kartonger også på flyplassen på gardermoen mens vi ventet på flyet ba jeg hu i baren om kokevann i en beholder jeg hadde med og det fikk jeg, også satte jeg flaska oppivannet.

På flyet, det samme.IKKE noe problem. Du bare gir dem beholderen og flaske med melk og de varmer det opp for deg.
HJeg var noe usikker på antall sånne kartonger jeg kunne ha med meg gjennom kontrollen, men de sa ingenting, hverken i norge eller England. Jeg hadde med 4 kartonger som inneholder 200 ml hver.

Hadde me lille på en ganske lang biltur da han va liten. blanda mme ve vældi varmt vann å pakka inn i aluminiumsfolie, å etter nån tima nårr han skuille ha mat, va tempen PERFEKT!! [:D]

Back
Topp