Hitler-tegn??

lillelise

Elsker forumet
Husker dere at jeg har skrevet her inne å klagd på den udugelige samboeren min?
Statusen er den samme, kommer til å flytte ut med engang jeg finner meg en leilighet. Mange grunner, deriblant det økonomiske. Men men...

Ihvertfall, jeg har funnet ut at noe artig skal jeg ha mens jeg nå bor her fortsatt. Så nå TVINGER jeg han til å lese svangerskapsboken. [:D] Han hater å lese... og mener liksom at han trenger ikke å lese noe mer siden han har vokst opp med småsøsken.[8|][&:] Men da har jeg gått noen store runder med han og NÅ er det ingen bønn: Han SKAL lese og lære om hvordan det er å bli PAPPA og ikke en storebror[:'(] Morer meg stort over å se han slite seg igjennom sidene[:D][:D] Selvom han prøver å si at han har andre ting å gjøre så slipper han ikke unna[:D][:)]

hahaha har hatt linende her men blir ikke helt det samme. Men husker når jeg gikk gravid med vår første så jobba samboer i forsvaret, å var ikke så mye hjemme. det endte da opp med at jeg måtte gå på svangerskapskurs, omvisning på føden å sånt helt alene og alle trudde jeg hadde havna i "uløkka"...

straffa samboer med at han skulle lese samtlige bøker fra sandvika (som vi får fra jordmor) og i tilegg se hele den VELDIG detaljerte fødselsvideoen fra jordmor...

nå har jeg truet med at vi burde gå på svangerskapskurs sammen, siden han gikk "Glipp" av alt sist.. han rynker godt på nesa da!

Ja jeg er jo nødt til å flytte i fra han og bli enslig. Om det blir slutt mellom oss det vet jeg enda ikke. Men siden han er innenfor reindrift og ikke tjener noe enda, så er det ikke økonomisk å bo i lag. Jeg har jo gått sykemeldt så lenge og sykepengene er faktisk mindre enn overgangstønad. Så da er det mest økonomisk å bli enslig forsørger... NAV's dumme regler, såe...

Hehehe, ja.. han måtte lese noen sider i mårrest. Også SKAL han lese senere, skal ikke tvinge han til å lese hele tiden. Men ganske ofte[:D]

hahahaha, så bra[:D][:D]

håper d ordner seg for deg!

Back
Topp