Hit vil jeg

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Har store planer om å komme inn hit jeg sammen med en koselig gjeng
 
Jeg også!!
 
drar med meg en stor gjeng fra ass bef gruppa også
 
Jeg tror ikke det blir så jeg kommer på januar så det blir nok her håper jeg :) bare TR kan komme nå... Gått 10 dager på provera men fortsatt ikke kommet.. Frustrert nå.. og jeg savner spira mi som jeg mistet i mars.
 
Håpet egentlig jeg havnet på januarforumet, men fikk tr på besøk i dag, så da krysser jeg fingrene for at jeg havner her istedet :)
 
Da håper jeg virkelig jeg havner her, tr kom i dag:(
Så håper spira sitter neste ,mnd da:)
 
Hei jenter. Jeg har veldig lyst å havne her med dere.. Hadde en medisinsk abort i helgen, og jeg vil bli gravid igjen så snart det lar seg gjøre.. Forhåpentligvis til april neste år vil jeg ha en fin liten premie for alt dette vonde som har skjedd.
 
Endelig fått mensen etter pilleslutt og prøvingen kan starte :) håper på å komme inn hit


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fant akkurat ut at jeg ikke kommer med i Januar så da håper jeg på her:) Går nå inn i PP5:) Håper virkelig det klaffer denne gangen, både jeg og samboeren vil virkelig at det skal sitte snart:)
 
Hit skal jeg også! Tanta lurt meg godt da hun kom 1 uke på etterskudd. Så da satser vi på at Mai blir en fruktbar mnd. :)
 
håper å komme inn her jeg og:)blir isåfall termin 14 feb:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Håper å dukke inn her j og..
Regna feil tydeligvis for trodde neste mulighet ble tidlig mars for meg.. Lang syklus på 35.., men hvis j nå har regna rett denne gang kan d bli 20 februar;) Så håper!

Ikm 7/3-14. Krysser d som kan krysses;)
 
Uttak og innsett neste uke håper jeg, så da er det 12 dager etter jeg kan teste , håper håper
 
Jeg håper også på å havne her! Men dette er pp1, på b1 så skal vel noe til ... håper likevel!
 
Åå såå spennende! Tenk snart sitter vi alle med tester i hånden å overanalyserer symptomer. Håper veldig at jeg får komme inn her :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Første mnd med pergo, kanskje det betyr lykke;) har 40 dagers sykluser, men håper pergoen ordner det!:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp