Hit vil jeg

Vossataus

Flørter med forumet
Har nettopp hatt MA men hopper på hesten igjen ;) så fort jeg kan etter første menstruasjon.

Mamma til tullemor på 4 år. Bruker iPhone appen :)

Hei. Jeg har akkurat hatt en SA og vi er veldig klare å prøve igjen. Hvilke råd fikk du angående hvor fort dere kunne prøve igjen? Synes det er så mange forskjellige råd ute og går.. Har ei jente på 4 år og er så klare for nr 2 :)

Da jeg hadde en SA/MA (jeg mener MA, legen sa/skrev SA) for snart tre år siden fikk jeg beskjed av en eller annen lege om å vente til jeg hadde hatt mensen en gang før vi prøvde på nytt, men det var for å lettere kunne anslå termin. Om det er noen øvrige medisinske grunner til å vente eller ikke kjenner jeg ikke til. Jeg ville ikke vente lenger enn nødvendig, men ventet til etter første mens og ble gravid på første pp etter det :) Knøttet blir to år i november (sikkert på tide å finne et annet kallenavn enn knøtt, men sånn er det å være minstemann ;) hehe)

Det samme rådet fikk jeg av legen, samtidig som at han sa at det ikke var noen vitenskapelig grunn som tilsa at man bør vente. Er så utrolig lei meg etter at vi mistet og veldig klar for å prøve igjen, så vi kommer til å gjøre det nå. Går og venter og venter på at graviditets-/eggløsningstestene skal bli negative sånn at vi kan komme oss videre og prøve igjen. Snart 2 uker siden aborten og fortsatt positive tester..

Så bra å høre at det gikk bra med dere så fort igjen! :) Er så redd for at vi skal miste igjen, men den sjansen må man jo bare ta. Er veldig klar for junibarn :)

Hvordan går det vossataus? :)

Nå har jeg endelig fått el:) over 3 uker siden utskraping etter sa.

Legen sa til meg at det var ingen grunn til å vente. Dette var noe de anbefalte før men uten noe spesielt grunnlag. :)

Sniker litt , d er vel for å få renset ut alt at man burde vente en mensen ble jeg fortalt , jeg ble gravid igjen etter en mensen og er nå 12 uker på vei

Back
Topp