Hit skal jeg, og jeg skal bli.

mellow

Glad i forumet
Mailykke <3
Novemberlykke 2018
Nå er jeg blitt gravid på alle 3 første forsøkene, men dessverre spontanaborterer jeg..
Er til utredning nå, og har selv valgt å ta en liten pause i sommer..
Men! Mai-forumet skal jeg inn i, og her skal jeg bli. Jeg skal gå på albyl-e og en sprøyte to ganger i uka for å stimulere hormonene, og se om dette hjelper når jeg er gravid.. Så i august i år skal jeg sørge for å komme meg inn hit. Hadde vært fantastisk å fått en mai-baby :)
 
Masse lykke til krysse fingrene for at det går bra ! :)
 
Da har vi en ganske lik historie da!
Jeg har to fantastiske barn fra før av da ❤
Hadde 3 aborter rett etter hverandre i fjord. Sa sent i januar,sa midt i mars og MA april/mai.
Jeg må ha hjelp for å bli gravid. Har funket fint med pergo.
Men jeg valgte å skippe utredning,har jo to fra før av,så ingen "krise" om vi ikke skulle få et barn til. Det ble så psykisk tøft for meg så orket ikke en stadig påminner om det under utredning.
Vi har tatt det helt med ro i et års tid,vet vi har truffet på el nesten hver mnd uten at det har gått bra :/
Nå har jeg vært hos gyn,tatt masse blodprøver på dag 1 i syklusen,begynte på femar på dag 3. Skal til gyn igjen på mandag,dag 12 for å se utviklingen også skal hun bestemme ut i fra det hvilken dag jeg skal sette el sprøyte på.
Håper virkelig det kan klaffe. Vi har gitt det til jul,klaffer det ikke innen da starter jeg på prevensjon igjen også blir det da med de to fantastiske små vi har ❤

Termin vil da bli i starten av mai,satser på 5 mai 30 års dagen til min kjære ❤ Så det måååååå jo bare klaffe.

Masse lykke til til dere alle,så håper jeg at vi kan skryte av positive tester og voksende mager sammen inne her etterhvert
 
Da har vi en ganske lik historie da!
Jeg har to fantastiske barn fra før av da ❤
Hadde 3 aborter rett etter hverandre i fjord. Sa sent i januar,sa midt i mars og MA april/mai.
Jeg må ha hjelp for å bli gravid. Har funket fint med pergo.
Men jeg valgte å skippe utredning,har jo to fra før av,så ingen "krise" om vi ikke skulle få et barn til. Det ble så psykisk tøft for meg så orket ikke en stadig påminner om det under utredning.
Vi har tatt det helt med ro i et års tid,vet vi har truffet på el nesten hver mnd uten at det har gått bra :/
Nå har jeg vært hos gyn,tatt masse blodprøver på dag 1 i syklusen,begynte på femar på dag 3. Skal til gyn igjen på mandag,dag 12 for å se utviklingen også skal hun bestemme ut i fra det hvilken dag jeg skal sette el sprøyte på.
Håper virkelig det kan klaffe. Vi har gitt det til jul,klaffer det ikke innen da starter jeg på prevensjon igjen også blir det da med de to fantastiske små vi har ❤

Termin vil da bli i starten av mai,satser på 5 mai 30 års dagen til min kjære ❤ Så det måååååå jo bare klaffe.

Masse lykke til til dere alle,så håper jeg at vi kan skryte av positive tester og voksende mager sammen inne her etterhvert


Hei hei :)
Krysser fingrene for at det skal gå bra for dere.
Hva er femar? og hvorfor setter du eggløsningssprøyte hvis du blir gravd ellers? Jeg skal bruke ovitrelle, som i utgangspunktet er en EL-sprøyte, men de skal tas etter positiv test.
Håper virkelig det, krysser fingrene for oss begge ;)
 
Jeg har pcos med laaaaaange sykluser. Eller fe har stabilisert seg etter abortene. Så nå ligger jeg på 40 dager ca.
Så vi har alltid måtte ha hjelp for å få barn. Femar er hormoner,litt det samme som pergo.
Så får vi håpe eggene nå modnes som er skal og at flere modnes så sjansene er bedre :)
Skal til gyn om en time,så blir spennende og se om el er i nærheten :)
Kjennes sånn ut i allefall :)
 
Back
Topp