Historien om Christoffer...

Lene1986

Forumet er livet
Ja boken om gutten som ble misshandlet av sin stefar leser jeg nå...
Har leste nesten hele boken i dag. Har litt igjen til i morgen.
Uttrolig tøfft å lese boken. [:(][:(][:(]
Sto med boken i hånden i går i butikken og fant ut at jeg som aldri
leser om sånne saker måtte få med meg hva som har skjedd i denne
saken her.

En tragedie fra den ene enden til den andre[:(]

Jeg er så grusomt nøye på hva jeg leser, så jeg blir nok ikke til å lese den....

nei huff.... jeg har lyst å få vite hvasom hendte den lille gutten ja- men vet ikke om jeg orker å lese det [&o][&o][&o]

så på det på lørdagen, å d var så grusomt å høre om!

kjenner jeg blir så sint[:@]

ORIGINAL: *Skjønningene*

han kommer fra hjembyda min, husker han godt [:(]

Når jeg leste den satt jeg å så veien han gikk til skolen, så for meg ansiktet på lærerene som møtte han og min søster som husker hvordan han så ut [:(]

Hvordan de grusomme 2 menneskene som han bodde hos ser ut..  jeg ser moren ofte nå også[:@]

å så ble jeg litt sinna inni meg på hvor lite besteforeldrene (pp tjenesten og legen) samt faren gjorde etter så mange ganger de spurte og så christoffer med merker samt hva cristoffer sa hva som skjedde hjemme...

Så ble ikke no mer lei meg av å lese boka, mer frustert..
Skolen oppdaget det jo litt for sent. Dagen før de fant han død tok de jo tak i det. Men da var det jo for seint.. [:(] Men at ikke besteforeldrene gjorde noe det håper jeg at jeg får vite litt mer om i slutten nå. Faren hadde ikke noe kontakt med Christoffer i slutten så han viste nok lite om hva som foregikk der. Men ble både sint og trist av å lese...

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

Uff[:(] må være sterk lesing.

Hvem er det som har skrevet boken?
Jon Gangdal har skrevet boken...

ORIGINAL: Lene1986

men hvor kommer historien fra mener eg? Hvem som har fortalt om hva som skjedde?
Åå.. Bestemoren har fortallt sitt, faren sitt fra den tiden han fikk treffe gutten før stefaren kom inni bildet, lærere har fortallt litt og sjonalen fra ppt og legeting.

men hvor kommer historien fra mener eg? Hvem som har fortalt om hva som skjedde?
Åå.. Bestemoren har fortallt sitt, faren sitt fra den tiden han fikk treffe gutten før stefaren kom inni bildet, lærere har fortallt litt og sjonalen fra ppt og legeting.

ååå. Alltid trodd det var bestemoren som fortalte alt, så tenkte eg at det var rart at hun visste så mye uten at hun har grepet inn.. Har litt lyst å lese boken, men samtidig vet eg ikke om eg orker..
Jeg tenkte som deg når jeg kjøpte boken. Tenkte at heg kommer jeg sikkert bare til å lese de første 50 siden før jeg legger den fra meg. Men nå er jeg snart ferdig med boken. Suns det er uttrolig hvordan helsevesenet har stoppet opp her asså. Må liksom bare lese ferdig.
Jeg anbefaler deg faktisk å lese boken.

Back
Topp