hissigproppen MØMØ!!

Dollface

Forumet er livet
VIP
    hver gang jeg ser nicket ditt så må jeg flire..

Tobias kaller nemlig mormor sin for MØMØ! [:D][:D][:D][:D]

Jeg håper det ikke er fordi han får melk av henne [8D][8D]
hehe...

Jeg er offisielt husets melkeku nå, og til bursdagen min fikk jeg en nattskjorte hvor det står "Grumpy cow", en kupysj, og hver dag mannen lager middag får jeg mømø-glasset med kumønster... [&:]

Føler meg ikke satt i bås [:-]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

hehe...

Jeg er offisielt husets melkeku nå, og til bursdagen min fikk jeg en nattskjorte hvor det står "Grumpy cow", en kupysj, og hver dag mannen lager middag får jeg mømø-glasset med kumønster... [&:]

Føler meg ikke satt i bås
[:-]

Neida - det er ikke derfor.. han klarer bare ikke å si mormor.. så da står han på trappa og roper mømø når han vil ned til henne [:D]

ORIGINAL: Dollface™

hehe...

Føler meg ikke satt i bås
[:-]

Neida - det er ikke derfor.. han klarer bare ikke å si mormor.. så da står han på trappa og roper mømø når han vil ned til henne [:D]

Hva syns MØMØ om det da? haha....[;)]

Det er jo litt koselig da!

Har aldri hørt MØMØ for mormor før.. Det er liksom alltid momo.

Kanskje han må gi noen ku-effekter i gave til bursdag?

Det er jo litt koselig da!

Har aldri hørt MØMØ for mormor før.. Det er liksom alltid momo.

Kanskje han må gi noen ku-effekter i gave til bursdag?

blir nok en ku eller to i bursdagsgave ja [:D]

rebecca85 - hun syns bare det er koselig at hun i det hele tatt blir kalt noe [:D]
Er foreløpig bare mamma og mømø som har fått navn - de andre heter ingenting ennå [8D]

Back
Topp