HiSsIgPrOpP!

schnuppaluppa

Gift med forumet
Hehe...er litt morsomt og se de små få personlighet. Her har vi en liten hissigpropp. [:D] Litt rart...lille jenta har blitt så stor den siste tiden. [&:]

Samma her - men hun har allitd vært det så her gjør jeg heller sånn :

Vi har en hissigpropp [:'(]

[8D]

Åja de har sine egne meininger ja [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Hehe.. Er jo også litt søtt nr de blir sinte!![:D][8D]

Syns ikke det er noe søtt........[&:]

ORIGINAL: *Maik1*

Henger meg på og si det finnes ikke søtt i hele tatt! Særlig ikke når de skriker, hover seg i gulvet, stapper alle fingrene i munnen, hoste rog skriker til dem kaster opp... fysj [:'(]

[8D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: *Maik1*

Henger meg på og si det finnes ikke søtt i hele tatt! Særlig ikke når de skriker, hover seg i gulvet, stapper alle fingrene i munnen, hoste rog skriker til dem kaster opp... fysj [:'(]

[8D]

Haha.. så sint blir ikke mi snuppe... [8D][8D] Hu blir vel egentlig aldri særlig sint... Hva blir de sint for da??

Hva hun blir sint for? oi - hvor skal man begynne?[8D]

Oppsumert , når ting ikke går hennes vei [:-] Nei er ikke så ofte det er SÅ ekstrem anfalll da, kanskje en gang i uka eller noe... Men er sinna hver dag... Sist gang hun virkelig klikka var det fordi hun ikke fikk lov til å gå inne med sko, skulle hun ha dem på fikk hun sitte i trappa. Hun ville ikke sitte, jeg bar henne opp igjen når hun åla seg ned, hun skreik og kasta seg ned igjen, så jeg på´n igjen osv osv osv så bygger hun seg opp og går bananas[&o]

Hehe..jeg må bare le...for kjenner igjen meg selv og sambo, vi er også litt hissige av oss. [:D]

Her blir ho sinna for det samme som kathmor skriver. Når ho absolutt vil bestemme og ikke får lov...tar jo helt av. Blir litt svett, men må jo se det komiske i det. Stakkars....vil jo så gjerne bestemme litt...[:)]

I går så fikk ho ikke lov til å leke med ett sofa pledd på gulvet. Ho la det på plass, gikk bak i leke kroken, kastet en pute bortover gulvet i sinne og tittet morskt på meg. hehe...

Hahahahah! Skjønne!

*melder seg inn i hissigproppgruppa*[8D] Men så må det sies at Alis har mye sjeldnere sånne utbrudd med tiden. Syns hun er for det meste blid og snill for tiden[:)][:)].

Som K sa hin dagen; vi må da vell gjøre NOE riktig her?[8D] fordi begge to er vi hissigpropper også[8D]

Haha... Kjenner meg igjen at ho hyler til om ho ikke får viljen sin, men jeg pleier å klare å "lure" henne til et kompromiss..[8D]
Om hun ville hatt teppe på gulvet så hadde jeg funnet fram fleece-teppet hennes som hun kunne bruke istedet og lagt vekt på den nyyydelige rosafargen...[8D]
Om hun ville hatt sko på inne så hadde jeg nok klart å lure henne til å bytte de med de fine rosa inneskoa hennes...[8D][8D] Hvis ikke hadde jeg vrengt av skoa og latt henne hyle... [&:][8D]

Når ikke vi klarer et kompromiss så lar jeg henne hyle som hun vil, hun gir seg når hun innser at dette får hun ingen oppmerksomhet for...[8D][;)]

Klart forskjell på dem, mi gir seg ikke - derfor det går så langt som oppkast[;)] Nei hadde hun bare gått bananas i 4 minutter så var det hele over så helt greit det! Men her er vi LANG sinte! Det har a fått av faren [>:]

hehe... åjadda, min er en liten sånn en han også[:-]

men nå er det noen dager siden, godt er d. Sist uke var d jo nesten hver dag. Så tror det kommer litt i perioder, tester mamma og pappa litt...

er jo veldig viktig å ta litt fatt i dette raseriet ders også, for 3 års alderen er den alderen de er mest sint. og viktigst å plukke av, vil komme tilbake...

Vi har ei sutrehøne! Om ting ikke går hennes vei kommer furteleppa, og om jeg ignorerer setter hun i gaang å sutre høylytt og det er nesten så vinduene knuser innimellom! Sliiiiitsomt![:'(][>:]

Back
Topp