hissig.....

inLove

Elsker forumet
Har ingen symptom på at jeg er gravid utenom at jeg har noen stikninger i magen og puppene har vokst.....naturlig silikon[:D] men fy f... kor hissig jeg kan bli!lunta er ganske kort fra før men nå må jeg snart ta meg sammen! flere som har det slik?????

jaaa veldi kort lunte.. stakkar sønnen min, hehe.. får vel kanskje litt mer kjeft om han trasser meg enn ellers..[;)]

ehm..... lunta har blitt litt kortere ja... vertfall tolmodigheten - og det er ikke lett, som du sier elispk, med en liten sønn.....

jeg har en mann det går utover og en hund...ser ikke så mye til mannen for tida siden han jobber i hagen heile tiden...hm....skal tro hvorfor[;)]men er deilig å være i fred for tiden merker jeg[:)]

ORIGINAL: mammaca17januar

jeg har en mann det går utover og en hund...ser ikke så mye til mannen for tida siden han jobber i hagen heile tiden...hm....skal tro hvorfor[;)]men er deilig å være i fred for tiden merker jeg[:)]

hehe - ja - det er nok fint at han holder seg litt i hagen [:)] mannen min merker det han også - men men - han vet hva han går til. var nok litt mer "sjokk" første gang [:)] dere får vel en veldi fin hage nå da - det er jo kjekt!

Kjenner meg igjen der ja! Har endel ekstra ord i vokabulæret om dagen gitt..... Holdt en fiiin tale på verandaen her om dagen tiltenkt naboen oppe som konstant pusser opp og bråker.. Vet ikke om de hørte meg, eller evt noen andre...[&:] Kjenner jeg blir raaar i hodet på nettene også, når lillediva ikke vil sove........

ja og det har jeg til vanlig og,så jeg er et levende mareritt[:@]fått meg enerom til og me,alt irriterer meg med mannen

hehe[:)]bra det ikke bare er meg så tror jeg må vise denne tråden til mannen min så han skjønna at det ikke bare er meg[;)][;)]men ja...jeg får en veeeeldig fin hage med en stor fin veranda[:D]

Back
Topp