Hissig

Ønskeskattnr2

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Januarlykke 2020
Flere som har blitt hissigpropper her?[emoji85] Jeg er vanligvis veldig rolig av meg men nå blir jeg altså sååååå sint for alt mulig[emoji30] De eneste jeg ikke irriterer meg over er mannen(som da er delvis skyld i disse hormonene ironisk nok[emoji23]) og sønnen[emoji16] I tillegg blir jeg jo så klart da enda raskere rørt en tidligere og ekstra glad Og rørt når noen gjør noe fint. Hormonene er virkelig på plass[emoji23]

Litt kortere lunte for tida ja [emoji28] og med jentunge i beste «selvstendighetsalder» er det ikke alltid like lett å holde seg.....

Litt kortere lunte for tida ja [emoji28] og med jentunge i beste «selvstendighetsalder» er det ikke alltid like lett å holde seg.....

Haha, kjenner til den forsjåvidt[emoji85] Har en på to som virkelig bruker sin vilje til å påvirke verden rundt seg[emoji23]

Føler meg som lille my i mummitrollet for tiden. Super lettantennelig:facepalm: håper det roer seg når hormonene har stabilisert seg litt

Gleder meg til å få fortalt det til mi [emoji5] ho skjønner ganske mye ellers og har forståelse for ting....

Å ja, blir veldig gøy å fortelle:) Vår har også mye forståelse og er veldig opptatt av babyer for tiden men tror nok det blir litt vanskelig å forstå i starten. Han blir to neste måned så tipper han forstår mer når vi nærmer oss termin og han nærmer seg tre. Er sikkert vanskelig å forstå at det finnes en baby inni mammas mage selv om han forstår mye annet[emoji85] Hvor gammel er di?

Føler meg som lille my i mummitrollet for tiden. Super lettantennelig:facepalm: håper det roer seg når hormonene har stabilisert seg litt

Hahaha, det var jo en helt perfekt beskrivelse!!!![emoji23] Jeg tror kanskje jeg er en blanding mellom lille My og Stinky siden det hender seg jeg får noen rampete idér om hva noen av de jeg blir sint på hadde fortjent(uten at jeg gjennomfører i motsetning til Stinky[emoji87])

Å ja, blir veldig gøy å fortelle:) Vår har også mye forståelse og er veldig opptatt av babyer for tiden men tror nok det blir litt vanskelig å forstå i starten. Han blir to neste måned så tipper han forstår mer når vi nærmer oss termin og han nærmer seg tre. Er sikkert vanskelig å forstå at det finnes en baby inni mammas mage selv om han forstår mye annet[emoji85] Hvor gammel er di?

Straks fire [emoji5]

Ikke merka så mye mer etter jeg ble gravid, men etter jeg slutta på pilla så ble jeg mer hissig. Mer lettrørt nå da:angelic:

Kjenner meg igjen ja:oops: samboer spurte meg hvor mange uker jeg skulle vere så hissig. Han er heldigvis veldig tolmodig med meg:)

Kjenner jeg sliter litt med 2,5 åringen også. Han har sterke meninger for tiden. Og klarer aldri sitte i ro.

Hun kommer sikkert til å synes at det er kjempe stas! :D

Tror absolutt det [emoji5] i helga ville ho kjøpe babytøy på butikken om vi ei gang fikk en baby og noe tøy som var for lite til ho skulle ho også spare til evt baby [emoji173]️ så gleder oss til å fortelle det [emoji5]

Back
Topp