Hissig?

Mammatilprinsessene

Forelsket i forumet
Hvordan er det med dere jenter?

Sliter litt med tempramanget kjenner jeg.
I bilen i dag fikk jeg ikke til trådløs musikk avspilling og det viste seg at samboeren min har vært inni bilen å tukla med instillingene IGJEN og jeg klarer ikke koble min telefon tilbake igjen... Endte opp med å slå i spilleren og rope en del banneord for meg selv, før jeg kjørte videre...
Jg kom hjem til min mor og skulle printe ut noen billetter til en konsert i kveld som mannen skulle ha jort for 3uker siden, men har "glømt" og gir meg beskjed i sisteliten.... Åh gud, endten er det passordet til pcen,internetten som er helt på blåbærtur eller den forferdelige printeren som skal være så forbanna avansert at den ikke er god for noe!

Jeg reiste hjem i sinne uten konsertbilletter... :/

Skjønner deg godt :-)
Innmari frustrerende at ting ikke funker som forventet :-)

Noen ganger tenker jeg også at ingen tar hensyn til at jeg ruuuuger. Gi meg litt cred a :-)

Hehe, har temperament så det holder til vanlig, og det har heldigvis ikke blitt verre nå. Men, jeg drømmer mye rart nå, og i drømmene er jeg alltid så innmari forbanna! Helt utslitt når jeg våkner :p

Kjenner meg veldig igjen! Hisser meg opp for ingenting og det er et problem for meg i jobben da jeg er miljøterapeut og jobber med ungdom. Har måttet bite meg i leppa et par ganger og skjerpe meg, slitsomt å bli så sint! :)

Huff, ja, her er det kort vei mellom sinne og tårer. :p

Stakkars mannen, det skal ikke mye til før han får en reprimande av frustrasjon. :oops:

Å gå gravid er som å være premenstruel i 9 måneder for min del. :p

Sliter også litt med humøret :-/ hisser meg fort opp og begynner å gråte for alt:-/ trøstermeg med at det går over :-P

Jeg kjenner faktisk at jeg "biter" mer i meg nå. Tenker at det er ikke verdt det. Velger mine kamper:) he he skal se jeg explodere som en kjempe bombe tilslutt. ;)

Jeg pleier har mye tempramang til vanlig men siste har jeg blit litt slik "meh" og flirer heller av ting enn å gidde å engasjere meg for mye :-P Mannen får en snillere hverdag, men på en annen side så er han blir ekstremt myr snillere med meg og behandler meg som en liten unge som stadig nå passes på så skulle bare mangle :-P

Eg jobbar som lærar, og er ein tolmodig sjel (eller var). Eg merkar nå at eg verkeleg må ta meg saman nokre gonger for ikkje å KLIKKE på hormonelle tennåringsgutar! o_O Det er slitsomt å vere sinna...:angry4

Mye sint, men blitt bedre heldigvis! Hvis ikke så tror jeg ikke jeg og samboeren hadde holdt ut (eller, rettere sagt, han hadde ikke holdt ut) :-p

Haha, godt å lese det er flere! Jeg kan være litt hissig ellers også, men når jeg er gravid så har jeg ingen filter! :p

Back
Topp