Hissig

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Flere enn meg som merker at humøret er dårligere og Lunta kortere..??!??
Jeg eksploderer neste for ingenting:( kjefter og smeller på både mann og barn og øvrige..og etter 5 min så angrer jeg meg ofte og den dårlige samvittigheten kommer krypende:(
I dag holdt jeg på å begynne å grine, midt utenfor badeland i Danmark (er på ferie) fordi mannen ikke orket å bade..klarte ikke svare mamma når hun spurte om noe fordi jeg måtte kjempe mot gråten..
Flere som har det som meg?
 
Kjenner meg igjen.. Får så vondt når jeg kjefter på prinsessa på 1,5...:( på mannen også altså, men han forstår jo (forhåpentligvis) litt mer :p
 
Akkurat sånn her å!! Frustrerende å bli så fort sint!! Skal ingenting til, ofte er det faktisk ingen grunn heller :(
 
Ja :-( føler jeg går rundt å kjefter også unnskylder meg hele tiden . Slitsomt for meg og slitsomt for mann og barn
 
Prøv hyttetur med 6 voksne og 3 barn i 9 dager, med regn ALLE dagene ... :p Og oppkast hit og dit i tillegg, for sikkerhets skyld.
 
Ja. Er helt grusomt! Var ikke slik med første.
 
Kjenner meg veeeeldig godt igjen! Og det føles ikke særlig godt etterpå..nesten litt "godt" å lese at man ikke er alene;)
 
Har vært sånn noen uker, men har vært mest når formen har vært dårlig. Kjennet humøret er mye lettere nå som kvalmen har sluppet en del, og energien har økt.
 
Uff, det beste med denne tråden er å se at en ikke er alene:P finns mange menn som har det tøft;) :P
 
Uff, det beste med denne tråden er å se at en ikke er alene:P finns mange menn som har det tøft;) :P

Hehe, tror nok graviditeten er en psykisk påkjenning vår våre stakkars menn ja! :D
Selv har mannen truet med å flytte i uthuset de neste 6 mnd :P
 
Hehe, tror nok graviditeten er en psykisk påkjenning vår våre stakkars menn ja! :D
Selv har mannen truet med å flytte i uthuset de neste 6 mnd :P
Haha slike trusler har ikke kommet her enda. Men i går snakket vi om å ta en tur bare oss to. Jeg sa det ville være romantisk. Då svarte han at det kom veldig ann på hormonene mine.. :p
 
Jeg blir kanskje lettere irritert enn ellers, men ikke så mye ennå heldigvis! Det kommer vel det også:p
 
Haha slike trusler har ikke kommet her enda. Men i går snakket vi om å ta en tur bare oss to. Jeg sa det ville være romantisk. Då svarte han at det kom veldig ann på hormonene mine.. :p

Hehe, skeptisk altså :D
De får jaggu testet psyken sin disse mnd :P
 
Back
Topp