hissig!

Lillemy1991

Glad i forumet
Marsboerne2017
Nå sitter jeg faktisk å krangler med tv'n! Den vil så absolutt ikke høre etter. Skrur opp lyden rett etter at jeg har skrudd den ned. Og i sted så skrudde den opp i mens jeg skrudde ned og da ble lyden bare stående på midten!
Var nesten at jeg kastet fjernkontrollen rett i tv'n! ønsker meg ny!

Flere som sliter med å bli fort hissig, og sint? tips for bedre tålmodighet tas mot med takk.

Tror du må ringe åndenes makt... ;-) Ja, merker lunta er farlig kort til tider!!  Og den var ikke den lengste fra før heller... 

Eh ja... jeg sliter veldig med det denne gangen.. .blir rett og slett rasende på småting... Har sagt klart fra til mannen etter han gjemte en sjokolade for meg og sa han hadde spist den, hvor han påfølgende fikk den slengt etter seg så det hagla sjokkiser mellom veggene her.. "IKKE.. terg meg..." 

åjadda!! som samboern  sier "er hormonella på besøk igjen nå da?". og da klikker jeg HVERTFAL! haha! så fortsetter han med , "jaja.. om noen mnd vet jeg du kommer til å si unnskyld". Jeg kommer for faen ikke til å si unnskyld for at du la den jææævla sokken på gulvet!!!!!

å sånn går nu dagan :P haha

Jeg er veldig hissig om dagen, og det er litt komisk for jeg er vanligvis en veldig rolig person som sjelden lar meg hisse oppav noe. Verst er det egentlig i trafikken, og hvis jeg ser noe urettferdig ute blandt folk, noen som sniker i køen på matbutikken for eksempel.. Jeg blir rasende, og klarer ikke holde kjeft...

Heldigvis går det ikke ut over samboeren så veldig ennå.. ;)

Back
Topp