Hissig unge...

L24

Glad i forumet
Jeg har en utrolig hissig unge for tiden..
Han hyyyyyyler av sinne hvis jeg ikke gjør som han vil..
Noen andre som har merket at sinnet er mer framtredende nå enn før?

-eller kanskje det bare er min prins som har arvet mitt temprament he he

Jenta mi har også fått temprament i det siste. Hun blir dødsfornærmet når jeg ikke tar henne opp. Hun begynner ofte å hylskrike hvis jeg legger henne ned når hun hadde tenkt å vere oppe. Som regel er hun litt tørst eller trøtt når hun har disse periodene. Andre tider legger jeg henne i vogna når hun ikke er trøtt, da blir hun fornærmet og vil opp..hehe....De er så forskjellige disse søte små....

jepp.samme her..bruker gråten mer nå for å få oppmerksomhet...sliter litt med legginga idag..ligger å griner.er inne å gir smokk med jevne mellomrom.*prøver å beholde roa*...

He he leggingen har vi hatt litt tull med også..
Så jeg sitter hos han slik at han ser men hele tiden. Gir han smukken ol når han spytter den ut. Den første kvelden måtte vi holde på i flere timer men nå går det på 10 min ca.
Når vi sitter hos han har vi en flaske med vann i tilfelle han er tørst. Vi tar han ikke opp og prater ikke med han. Lar han bare få vite a vi er der [;)]

Dette funker for oss  hvertfall[:)]

Godt å høre at det ikke bare er min lille prins som har fått litt egen vilje he he[:D]

ORIGINAL: L24

Jeg har en utrolig hissig unge for tiden..
Han hyyyyyyler av sinne hvis jeg ikke gjør som han vil..
Noen andre som har merket at sinnet er mer framtredende nå enn før?

-eller kanskje det bare er min prins som har arvet mitt temprament he he

signerer.... ho har et skikkelig temrament..Ho skriker til å gir seg ikke før hun fåpr det som hun vill.. Tror vi har gitt henne riktig navn.. Constanse betyr- bestemt.. og dette er jammen ei bestemt lita frøken ja..
hmm.. lurer på hvor ho har det fra [8|]

merker stooor forskjell i viljen til minstemann ja, han er blitt en bestemt liten kar, men snill å go ja[:)][:)]

MIN LILLE PRINSESSE ER VELDIG SELSKAPSSYK, BLIR UTROLIG GRINETE NÅR JEG GÅR .straks jeg vender tilbake er hun bli som ei lerke.[:)][:)][:)]

Back
Topp