Hissig eller...?

Tljohan

Forelsket i forumet
[:-] Oh my god! Det gikk akkurat opp for meg at jeg er blitt en av de der hormonelle, sinte, sure, irriterte og hissige gravide damene!!

Stakkar samboeren min!! Han sa akkurat at slik var jeg ikke sist svangerskap, men at jeg nå biter av ham hodet for ingenting! hahahaha off og når jeg tenker etter så merker jeg at jeg gjør jo det! Angrer jo litt etter å ha slengt ut kommentarene!

Noen andre som merker stor forskjell på dette og forrige svangerskap? Enda det er tiiidlig!?

hehe, søta[:D]

nei, har heldigvis ikke merket så mye, litt mer fortere irritert enn vanlig[:-]
men det overlever vi, er som regel veldig hormonell av meg, så tror sambo mener det holder mer enn nok[;)]

samme som siste her.. nebbete.. he he

Uff jaaaa, Har såå dåli samvitighet ovenfor gubben og venner Trodde ikke jeg skulle bli så ille. Men folk merker at jeg har vist blitt mer nebbete, det er ikke noe morro.. [&:]

jaaa jeg merker godt at humøret ikke er som før! Har alltid vært sikkelig tolmodig, men nå må jeg telle til 10 ofte! Jeg jobber i bhg å det krever jo god tolmodighet..
Er også sikkelig følsom så tårene presser på når ungene (0-3års avdeling) slår seg eller kommer å koser

Back
Topp