Hissig brystbetennelse

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg har begynt på antibiotika Pga betennelsen. Har 40 i feber og er svært dårlig. Men etter noen timer etter første dose ble jeg kvalm å kastet opp :( ville dere fortsatt behandlingen eller kan det være en allergisk reaksjon ? Alltid noe .. :p

Man kan helt fint bli kvalm av antibiotika, spesielt om du tar det på tom mage. Oppkast er ikke tegn på allergi vanligvis.

Man kan helt fint bli kvalm av antibiotika, spesielt om du tar det på tom mage. Oppkast er ikke tegn på allergi vanligvis.
Ja har i grunn tatt det på tom mage siden jeg ikke eier apetitt. Får prøve å spise mer når eg tar d og se om det hjelper :)

Ja har i grunn tatt det på tom mage siden jeg ikke eier apetitt. Får prøve å spise mer når eg tar d og se om det hjelper :)

Prøv ihvertfall og spis bittelitt, jeg syns det hjelper med bare noen salte kjeks eller et par bitt av en brødskive(eller annen mat) samtidig som jeg tar medisin om jeg blir kvalm :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Helt vanlig bivirkning å bli kvalm og kaste opp, spesielt hvis man tar det på tom mage.

Back
Topp