HIPP's mme?

Lilla-87

Forumet er livet
Juhuu,damer!

Jeg både ammer og gir mme (NAN), men i dag har vi ikke fått tak i NAN1 på noen av de tre butikkene vi har vært på. (En tidligere kollega av meg på Rema sa at den "gamle" NAN1-pakningen går ut av prod.,og at det kommer nye,mindre pakker av samme produkt.)
Åkæi.. Så da kjøpte mannen mme fra HIPP istedet. Er spent på om vesla reagerer på den, eller om det funker like greit som med NAN.

Tenkte å prøve den på dagen i morgen, men setter stor pris på litt tilbakemeldinge på produktet.:)
Hvordan funker den syns dere? Er den bedre eller dårligere enn NAN?

Frøkna her ble veldig merkelig av hipp! Bæsja ofte og var generelt urolig.. Byttet tilbake til nan og alt er fint :) har aldri opplevd at steder ikke har nan, heldigvis..

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

her bruker vi spesial mme uten kumelk, men ei venninne av meg bruker kun Hipp fordi gutten hennes ikke tåler Nan noe godt. Så det varierer nok fra barn til barn! Bland 50/50 med mm første gang du gir henne, så får magen litt mild overgang kanskje? ;)

Fie får nan, hun likte dn fra første stund, så jeg gidder ikke prøvde noe annet da :-P

Vi bruker nutramigen, spesialmelk fra apoteket uten kumelkprotein. Vi brukte Nan til jentene:)

Her går det om hverandre både nan hipp og småfolk! Bytter på litt og emilie reagerer ikke på noen av dem :)

her bruker vi spesial mme uten kumelk, men ei venninne av meg bruker kun Hipp fordi gutten hennes ikke tåler Nan noe godt. Så det varierer nok fra barn til barn! Bland 50/50 med mm første gang du gir henne, så får magen litt mild overgang kanskje? ;)

Å blande 50/50 var ikke så dumt.. Skal prøves nå til "lunsj".:) Satser på at det går greit, for hun har tålt alt annet hun har inntatt til nå. :)

Blander også 50/50 med mm og MME:) funker veldig bra for oss. Ingen forstoppelse eller magevondt:) lykke til.

Jeg ammet frem til han var 5 uker gammel, da melka plutselig forsvant :sad010Siden da har vi brukt HIPP og det har gått kjempe fint. Han har aldri bæsjet noe unormalt og har ikke hatt noe vondt i magen av det. Og han liker det ganske godt! Gikk like fort ned som morsmelka, heldigvis :)

Vi er godt fornøyd med Hipp! Storesøster fikk Småfolk, men den er ikke så enkel å få tak i lengre, så valget falt på Hipp for lillebror (var gjennom både Nan og Collett først, men de gulpet han så mye av).

Nå ser jeg det er tomt for nan1 i butikkene her og.. Krise. Når kommer de nye pakkingene min tro??

Nå ser jeg det er tomt for nan1 i butikkene her og.. Krise. Når kommer de nye pakkingene min tro??

Så rart at de ikke begynner å produsere/levere de nye pakningene umiddelbart, før det blir fritt i butikkene :eek:

Jeg syns de sa "tirsdag" på Rema, og oppfatta det som denne tirsdagen. Men kanskje de kommer nå den 12.februar?

Back
Topp