Hipp pulver vs ferdigblandet

Occiput

Forumet er livet
Januar 2017
Junilykke 2020 ♡
Skal ikke disse smake det samme?? Vi er i gang med tilvenning til mme, og lillemann her digger den ferdigblandete (går ned på høykant uten problemer, selv når det er jeg som gir det).
Mens den i pulverform spytter han ut mens han skjærer grimaser [emoji23] Prøvde først flaske laget på Baby Brezza, men kjører bare på med 60 ml, og i en 260 ml flaske tror jeg temperaturen faller litt for fort (målte 32 grader kort tid etter prøvingen). Prøvde da å varme opp samme porsjonen i vannbad til 36-37 grader, men fortsatt nekter han. Den ferdigblandete ble også varmet opp til 36-37 grader, så virker ikke som om det er temperaturen han reagerer på da.
Noen som har opplevd det samme? Gjør oss ingenting å gi ferdigblandet nå i starten, men økonomisk sett så må vi jo få kommet oss over på pulver [emoji23][emoji389]

Haha. Aner ikke. Hva med å prøve å "blande ut" den ferdiglaget litt etter litt med pulverblanding? [emoji23]

Den ferdig blandet er mer søtere og lettere å drikke enn den du lager. Den du lager har ikke mye god smak. Hadde sånt med vårt og. Vi brukte ferdigblandet da kom fra sykehuset og når jeg ikke kunne amme. Og når jeg måtte hele tiden delamme begynte vi med den du blander ser. Og hun likte ikke den til å starte med hehe

Haha. Aner ikke. Hva med å prøve å "blande ut" den ferdiglaget litt etter litt med pulverblanding? [emoji23]

Det blir planen [emoji6] Må bare få han ordentlig opp i mme-mengde først. Litt vanskelig å blande ut i så liten mengde som 60 ml [emoji12] Men det lettet litt på humøret da han finfint tok den ferdigblandete på fanget mitt og ikke kastet seg mot puppen i stedet [emoji4]

Den ferdig blandet er mer søtere og lettere å drikke enn den du lager. Den du lager har ikke mye god smak. Hadde sånt med vårt og. Vi brukte ferdigblandet da kom fra sykehuset og når jeg ikke kunne amme. Og når jeg måtte hele tiden delamme begynte vi med den du blander ser. Og hun likte ikke den til å starte med hehe

Godt å høre! Da er det håp [emoji16]

Har faktisk smakt på begge og de smaker absolutt ikke likt. Den ferdigblandede smaker kartong syns jeg :) hehe

Da er tydeligvis han lille min storfan av kartongsmak, hahaha [emoji23]

Back
Topp