hipp.no

Fått sin egen Emily

Gift med forumet
Så jævlig irriterende at ingenting på siden deres fungerer [:@]

har ikke noe problem der...hmm....
Liker Emily maten til Hipp? ELizabeth hater alt fra hipp av en eller annen grunn. Nestle derimot elsker hun... så der gikk økologisk i vasken..

det meste funker her. har bare litt problemer med å få fram 6 måneders maten, mn dett er bare å trykke på den 2 eller tredje linken...[:)]

ORIGINAL: tistin85

når jeg prøver å logge meg inn,oppdaterer sia seg hele tia,så kommer ikke inn jeg [:'(]

sånn er det hos meg også! [:'(]

ORIGINAL: MariaKA

har ikke noe problem der...hmm....
Liker Emily maten til Hipp? ELizabeth hater alt fra hipp av en eller annen grunn. Nestle derimot elsker hun... så der gikk økologisk i vasken..

Ja, hun har i allefall likt alt hun har fått av det så langt. Men hun har fått nestle og hun asså, for Erik hamstra jo
massevis av babymat, og da ble det en del nestle. Hun liker sviskemosen fra nestle skikkelig godt,
så i dag har jeg kjøpt inn for å lage egen sviske-og-aprikos-mos fordi det går så mye av de glassene, og
det blir jo dyrt i lengden.

I dag fikk hun middagsmat for første gang, HIPP sin potet,blomkål og ris-mos, og det var VELDIG populært.
Den var fra 4 mnd.

[:)]

ORIGINAL: Fått sin egen Emily

når jeg prøver å logge meg inn,oppdaterer sia seg hele tia,så kommer ikke inn jeg [:'(]

funket fint når jeg logget av facebook [:D]

aaaah, kanskje det som er greia *teste ut*

funket fint når jeg logget av facebook [:D]

aaaah, kanskje det som er greia *teste ut*

funket det? [8D]

ja [8D]

weeeeeeeeeeeeee,i'm good [8D]

the best [;)]

Back
Topp