Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for informativt svar! Lurt litt på dette jeg ogsåSniker fra august jeg...min er nå 8 måneder, jeg begynte med smaksprøver ved 4 mnd, og har gitt han Hipp 1 fram til nå. Nå er han skikkelig igang med måltider og skal ha ca 1/2 liter med melk om dagen i tillegg til "vanlig" mat, så da byttet jeg bare til Hipp 2.
De to har samme innehold foruten at hipp1 har Kolin og Inositol (deltar i fettomsetning i kroppen, vanligvis produserer kroppen nok, men usikkert ved spedbarn, derfor tilskudd av de), Hipp2 har dessuten høyere innehold av bl.a. jern
(som er viktig da babyen ved 6 mnd. har "tømt" sitt jernlager), + høyere innhold av protein, gjør at Hipp2 også metter mer. Hipp 2 har også høyere innehold av vitaminer og mineraler.
Grunnen til at Hipp2 kalles tilskuddsnæring er at de ikke kan kalle det for morsmelkerstatning da det har høyere innhold av jern og protein (regelverk).
Hadde nok begynt tidligere med hipp2, men har vært usikker sånn som du. Blir jo litt forvirra når det står tilskuddsnæring ja! Men godt å ha fått sjekka opp ordentlig om dette nå.
Håper dette gir deg litt informasjon!