HIPP / NAN 2

Super

Elsker forumet
Lurer på en ting jenter.. Er det noen av dere som har gått over til HIPP / NAN 2? De er jo fra 4 mnder.. Det er jo en del babyer som har rundet 4 mnder her. Noelle er snart 4, og jeg lurer på om neste MME pakke som jeg kjøper til henne, bør være nr 2? Har glemt å spørre helsesøs om dette, og nå er hun på ferie.. Så jeg vil høre deres praksis og erfaringer [:D]

Jeg har kjøpt hipp2, har ikke brukt av den enda, men skal ha den med til syden, sånn i tilfelle jeg får mindre produksjon, eller hun trenger mer mat, eller jeg og sambo skal bort en kveld og besteforeldrene skal passe henne (ikke alltid jeg får til å pumpe).
Hun blir 4 måneder nå på søndag da, og når det står fra 4 måneder så må det vel gå fint å bruke det?!

Tror man kan bruke nr1 så lenge barnet er fornøyd. Trenger ikke bruke nr2 i det hele tatt om ikke det trengs [;)]

ORIGINAL: tia85

Tror man kan bruke nr1 så lenge barnet er fornøyd. Trenger ikke bruke nr2 i det hele tatt om ikke det trengs [;)]

Ja men Noelle er jo aldri fornøyd når hun mates... Kanskje teste det en gang.. Men må det være gradvis overgang? Kan man gi hipp 2 selv om hun får stortsett bare MM, og hipp av og til når jeg ikke har nok?

Tror den eneste forskjellen er at det er mere vitaminer osv i nr1, og at nr 2 er mere mettende.. (?)

Var noen her inne som sa at 1 er et fullverdig måltid, mens 2 er beregnet som ekstra drikke i tilegg til mat.. Ikke vet jeg, holder meg til 1 jeg[;)]

Har också gått øver till Hipp 2. Märker ingen skillnad men det må blandas mer. Køper den nu før den är enklare att få tag i. Hipp 1 e alltid slut på butikken. Å han blir dålig av alla de andra.

Back
Topp