Hipp morsmelkerstatning!

Celine

Ønsker en å prate med :)
Jeg har vært rundt i sikkert 10 forskjellige butikker, nr 1 er utsolgt i alle. Samboeren min fant ut nå at de skal slutte med den i følge en rema 1000 sjef ! Usj det er litt krise for lillemann her :(

Har dere hørt det samme?

Ikke hørt noe om. Rema1000 har en tendens til å si sånt. De gjorde de forrige gang jeg brukte den også... Snakk med Hipp du å spør ;)

Det er få som har det her også.. og det er eneste mme'n lille vil ha...

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Faaaaant :)) så nå har vi kjøpt de siste 8 pakkene de hadde :) holder en liten stund

Håper dette bare er usanne rykter:eek: bruket hipp til mine to minste! Snuppa på 15 mnd får flaske som kos om morgen og kveld :) og minsten bruker den hele døgnet...

☆★hilsen meg★☆

kan ikke helt se hvorfor den skulle bli kuttet ut jeg da:) ganske mange prosent som bruker Hipp sin for de små magene:) tipper dette er dårlige rykter:) har forresten i alle butikkene rundt mitt område..

kan ikke helt se hvorfor den skulle bli kuttet ut jeg da:) ganske mange prosent som bruker Hipp sin for de små magene:) tipper dette er dårlige rykter:) har forresten i alle butikkene rundt mitt område..
Ja tviler det er sant :) Har på alle butikkene her og :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Eg sjekka med Hipp, eg:-) den skal absolutt ikkje ut av produksjon:-) så det er nok berre falske rykter!

De skal ikke kutte ut, men tror de skulle endre noe på kartogen, derfor har det vært litt forsinkelser rundt forbi..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Svar frå Hipp, på spørsmål om produktet skal ut:

"Verkligen inte!
Helt tokigt rykte!

Det finns inga planer på att ta bort modersmjölkersättning.
Alla Combiotik finns kvar, 1,2,3 och RTD1 och RTD2.

Bifogar listor på alla HiPP produkter som butikerna kan beställa.
Om inte produkten finns i butiken kan du be att den beställs dit åt dig."

hehe jeg spurte også og fikk samme svar :-)

Her jeg bor er det også litt manko. Derfor kjøper jeg så mange jeg kan noen ganger... På den ene butikken tok han som jobbet der å sjekket litt for oss med hipp. Det viste seg at det blir solgt for mye hipp :p produsentene sliter med å produsere nok fort nok. Derfor er det til tider tomt i butikkene.

Back
Topp