Hipp mme

SykkelPike

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Her har amminga tatt slutt og vi bruker hipp mme. Lurer på om det skiller mye i pris? Noen som vet plasser det er billigere enn andre? Og kjøres det noen gang tilbud på hipp?

Jeg skal se nærmere på priser når jeg kommer hjem i dag, men tipset er å se på kg-pris og sammenligne mot andre typers kg-pris (evt regn ut selv), og ta en runde på aktuelle butikker og merk deg hva det er for pris her og der. :)

Her har amminga tatt slutt og vi bruker hipp mme. Lurer på om det skiller mye i pris? Noen som vet plasser det er billigere enn andre? Og kjøres det noen gang tilbud på hipp?
Nå har jeg flyttet til Sverige og vi kjøpte bare en boks med mme i Norge og det var det ikke jeg som kjøpte engang så vet ikke som det står det samme der. Men her i Sverige så står det iallfall pris pr liter :) her er det kun snakk om ører i prisforskjell. Vi kjører på hipp, for nan fikk hun så vondt i magen av. Hipp er ikke den billigste, med det er kun snakk om 10 øre pr liter.

Nå har jeg flyttet til Sverige og vi kjøpte bare en boks med mme i Norge og det var det ikke jeg som kjøpte engang så vet ikke som det står det samme der. Men her i Sverige så står det iallfall pris pr liter :) her er det kun snakk om ører i prisforskjell. Vi kjører på hipp, for nan fikk hun så vondt i magen av. Hipp er ikke den billigste, med det er kun snakk om 10 øre pr liter.
Aha, vi og skal se an hvordan magen kommer igang på nan nå, er bare tre døgn så må vel få kjørt igang systemet.

Aha, vi og skal se an hvordan magen kommer igang på nan nå, er bare tre døgn så må vel få kjørt igang systemet.
Tar jo noen dager før ting kommer ordentlig i gang, og de får ofte veldig vondt i magen når det siste beket skal ut, men prøv deg litt frem :)
Her fikk hun vondt i magen av nan men hun gulper av hipp så ingen fungerer optimalt men velger heller gulp enn mageknip :)

Det ble en helt annen og mer fredfylt baby fra i går av, da var alt beket ute og solide leveringer av vanlig avføring er i gang.
Vi bruker også dr browns flasker og ser ut til at det hjelper mye på å redusere luftinntaket :)

Back
Topp