HIPP mme

KrokkoMamma

Gift med forumet
i morgen skal lillegutt være borte for første gang, og må ha mme. Han bruker HIPP, kan man tilbrede natt-flaska på kvelden, så den bare er og varme opp om natta??[:)]

orgen skal lillegutt være borte for første gang, og må ha mme. Han bruker HIPP, kan man tilbrede natt-flaska på kvelden, så den bare er og varme opp om natta??

Ja det kan du! :) er bare å varme i micro med tuten av, hvis du skjønner?! :)

ok. takk takk :)

Jeg mener å ha lest bakpå pakken til HIPP at du kan lage melken max 1 time på forhånd. om du bestemmer deg for å lage den på kvelden, oppbevar den i kjøleskapet, for melken kan bli sur! Jeg bruker selv HIPP og jeg bare koker opp vann og har klar i flaskene, og setter de i kjøleskapet. når jeg skal lage den tar jeg den ut varmer den i microen og tømmer pulveret oppi  ganske enkelt!

ORIGINAL: Aline

mme kan lages for 1 døgn av gangen.

Eneste grunnen til at det står at man må tilberede 1 av gangen er fordi dette er anbefalinger fra WHO, og de tar utgangspunkt i hele verden...

Dvs; I u-land hvor man ikke har like bra tilgang til rent vann, og mulighet til å sterilisere/vaske flaskene godt er det viktig at mme'en er så fersk som overhode mulig...

Her i Norge er vannet så rent, vi har tilgang til å koke vannet, sterilisere flaskene, og vi har mulighet til å oppbevare ferdiglaget mme i kjøleskap...

Tilogmed nyfødt intensiven her i byen lager mme for 1 døgn av gangen... [:D]

Back
Topp