Hipp hurra

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
For gullklumpen min som er 3 mnd idag. :-D

Solen skinner og det er vel på tide å stå opp. Hva skal dere gjøre idag? :-)

Hipp hurra :)

Jeg skal å levere dåpsgavene til gravering og i banken og sette inn penge snuppa fikk på kontoen hennes :)

Hipp hurra!

Jeg skal i butikken, og vaske litt gulv..

* æpp'n *

Gratulerer:-)
Her får vi besøk av noen venninner av meg. Kaffe, te og kake står på bordet!

Gratulerer :)
Vi har vært på helsestasjonen og nå skal jeg pakke litt :) drar til Trondheim for å hente bilen vår som har vært stranda der en stund :)

Vi har trillet tur til badeplassen med noen venninner og deres barn, ellers skal jeg prøve å utnytte været til å få vasket og tørket mest mulig klær og kanskje luke litt. Har 0 energi, så aner ikke hvordan jeg skal få det til med to barn hjemme. Mulig jeg må ta en powernap mens mannen lager middag:-P

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Vi har trillet tur til badeplassen med noen venninner og deres barn, ellers skal jeg prøve å utnytte været til å få vasket og tørket mest mulig klær og kanskje luke litt. Har 0 energi, så aner ikke hvordan jeg skal få det til med to barn hjemme. Mulig jeg må ta en powernap mens mannen lager middag:-P

syns du skal unne deg en powernap ja :)

syns du skal unne deg en powernap ja :)
Skal prøve. Han kommer ikke hjem før om to timer, så det blir tungt. Håper eldste er gira på å se film og mini sover så jeg ikke er helt tom før han kommer hjem:-P Har vært oppe på natta tre netter på rad og det merkes.

Back
Topp