Hipp hurra for nr 3

Piper Chapman

Gift med forumet
Hjelpes, fått en pos test 5 dager på overtid ( ikm) :D jeg er så glad, tenk at jeg skal få et barn til :D
jeg er også litt redd, for hatt en sa i 2009, så fått 2 barn etter det :D en sa i november .så tør ikke slippe gleden helt men litt så her inne er vel lov :D tenk at idag fikk jeg vite at jeg er gravid igjen :) jeg er kvalm, ømme bryst og trøtt ( det var jeg med barna mine å) skal bestille meg en lege time så får hun regne på termin, for jeg merket ingen eggeløsing i april)

Gratulerer til alle mødre her inne :D

Vedlegg

• 11257673_1042392205788527_1365682512_n.jpg
    11257673_1042392205788527_1365682512_n.jpg
    35,6 KB · Visninger: 13
Gratulerer :D velkommen hit.
Jeg er også der at jeg ikke helt tørr juble fult. Hadde ma i februar, som satte et lite spor i meg. Men positive tanker :D Dette skal nok gå bra for oss alle sammen håper jeg.

Hjelpes, fått en pos test 5 dager på overtid ( ikm) :D jeg er så glad, tenk at jeg skal få et barn til :D
jeg er også litt redd, for hatt en sa i 2009, så fått 2 barn etter det :D en sa i november .så tør ikke slippe gleden helt men litt så her inne er vel lov :D tenk at idag fikk jeg vite at jeg er gravid igjen :) jeg er kvalm, ømme bryst og trøtt ( det var jeg med barna mine å) skal bestille meg en lege time så får hun regne på termin, for jeg merket ingen eggeløsing i april)

Gratulerer til alle mødre her inne :D

Gratulerer så mye :) Og velkommen <3

Back
Topp