Hipp hurra for Marianne! :D

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Gratulere så mye med dagen i dag, håper den blir fin :D

:talk017

Gratulerer med dagen M :-)
Håper du får en fin dag :-D :-D :-D :-D

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Gratulerer med dagen OG bryllupsdagen:D:D:D håper du får en kjempe koselig dag:)

Hipp, hipp!! :D gratulerer så masse med bursdag og 2 års bryllupsdag! :D:D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tusen takk alle sammen :D

SÅ koselig av dere :)

Dagen har så langt vært upåklagelig!

Ble vekt av "latulerer med dagen mamma" og tegning fra Hermine :rolleyes: Og pappan hadde sluppet henne løs på søstrene grenes og latt henne velge bursdagsgave til meg, jeg fikk snurrebasstusjer, to platskåler, ei skje, kaffe og mandler :D :p Skål og skje stjal hun kjapt og tok med seg bort til lekekjøkkenet sitt :p :)

Ble vekt av "latulerer med dagen mamma" og tegning fra Hermine :rolleyes: Og pappan hadde sluppet henne løs på søstrene grenes og latt henne velge bursdagsgave til meg, jeg fikk snurrebasstusjer, to platskåler, ei skje, kaffe og mandler :D :p Skål og skje stjal hun kjapt og tok med seg bort til lekekjøkkenet sitt :p :)

Hahaha så herlig! :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hahaha for en herlig jente med en super bursdagsgave :D haha

Gratulerer så masse med dagen :-)

Så herlige gaver :)

Surfer mobilt!

Gratulerer så mye med dagen, Marihøna:talk017:Heartbigred:Heartblue:Heartred:Heartpink:Heartbigred:gen014:happy093
For noen fiiine gaver Hermine hadde valg ut til deg:D Håper du har hatt en helt fantastisk dag:hug007

Back
Topp