Hipp hurra for 17. mai =)

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Gratulere med dagen alle sammen :)
Håper dere får en finfin dag!
Lillebror harvisst bestemt seg for å stå opp tidlig, i dag kl 6!
Og mannen våkner jo ikke av noenting, så jeg er oppe igjen :p
Så nå er det pynting av sjokoladekake på gang :)

Hipp hurra :) vi er også tidlig oppe, som vanlig.. Dagen startet 5:30. Her er det strålende sol, så det blir nok en fin dag :) jeg pakker ned kjøkkenet fordi det kommer noen å henter det i morgen.. Angrer fælt på den avgjørelsen! Men blir supert når der nye kjøkkenet står klart. Samtidig prøver jeg å pakke for tre da vi skal reise til Rhodos i morgen kveld :D (pappa'n får pakke kofferten sin selv).

Snart tid for å heise flagget og kle på ungene sine matchende strikkeklær som farmor har strikket for anledningen .. De blir så fine :) ha en flott dag alle sammen!!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Hipp hurra :) vi er også tidlig oppe, som vanlig.. Dagen startet 5:30. Her er det strålende sol, så det blir nok en fin dag :) jeg pakker ned kjøkkenet fordi det kommer noen å henter det i morgen.. Angrer fælt på den avgjørelsen! Men blir supert når der nye kjøkkenet står klart. Samtidig prøver jeg å pakke for tre da vi skal reise til Rhodos i morgen kveld :D (pappa'n får pakke kofferten sin selv).

Snart tid for å heise flagget og kle på ungene sine matchende strikkeklær som farmor har strikket for anledningen .. De blir så fine :) ha en flott dag alle sammen!!

Ha en kjempefin tur til syden:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Gratulerer med dagen alle sammen:p
Vi skal stå opp nå:)

Åh, så herlig med ferietur! God tur til dere :D
Og så herlig med strikkeklær :D

Gratulerer med dagen alle sammen:D:D:D:D:D:D håper dere alle får en fin og koselig dag med familien:):)

Gratulerer med dagen alle sammen!
Vi er seint ute, som alltid! :P Snuppa NEKTA å spise frokost ELLER melk, så etter å ha krangla med henne i 45 min ga vi opp. Sitter nå å pumper meg og ser på klokka, er det rart melka ikke vil renne? :P
Skal stelle oss og kjøre til byen for å se barnetoget om en time, OG Hermine skulle ha sovet litt...er spent på om hun sover seg gjennom hele togopplegget! ;)

Ha en super dag dere!
Og ta MASSE bilder av de små så vi får se! :D

Gratulerer med dagen alle sammen!!Håper dere får en strålende dag:-)
Her går det foreløpig i pakking av koffert og vasking av klær,for vi reiser og sydover i morgen:-)Men litt 17. Mai feiring skal det bli:-)Hipp hipp hurra!!!

Gratulerer med dagen, alle sammen!:D
Vi har hatt en PERFEKT 17.mai. Nydelig vær, 25grader, vi har gått i tog i den lille bygda vår (korps har de ikke her, så da var det tre eldre menn som satt bakpå lessaparatet på en gammel lastebil og spilte trekkspill) ♡ Så litt sosialt samvær på grendahuset før hjemreise og grilling sammen med en nabofamilie. Fregner sier du? Ja, dét har jeg fått! ;) :cool:
Jenny har vært et prakteksemplar i hele dag, og ble akkurat lagt av pappaen sin. Hun har ikke sovet siden kl.14.30 og slukna som et lys nå. Utrolig deilig etter mange kvelder hvor vi har brukt flere timer på å legge henne. ;)

Gratulerer med dagen, alle sammen!:D
Vi har hatt en PERFEKT 17.mai. Nydelig vær, 25grader, vi har gått i tog i den lille bygda vår (korps har de ikke her, så da var det tre eldre menn som satt bakpå lessaparatet på en gammel lastebil og spilte trekkspill) ♡ Så litt sosialt samvær på grendahuset før hjemreise og grilling sammen med en nabofamilie. Fregner sier du? Ja, dét har jeg fått! ;) :cool:
Jenny har vært et prakteksemplar i hele dag, og ble akkurat lagt av pappaen sin. Hun har ikke sovet siden kl.14.30 og slukna som et lys nå. Utrolig deilig etter mange kvelder hvor vi har brukt flere timer på å legge henne. ;)
ahahahaha, åh, må jo ha vært tidenes tog da! :D :P ;)

Vi har vært bare rolige, kommer sterkere tilbake neste år:p

Dagens blei helt perfekt!
Vi dro til byen kl 11, og Hermine sov til toget kom forbi (20 min.) og så satt hun på armen til bestefar og pappan og så på toget :) Etterpå gikk vi på torget og hun fikk spise sin første vårrull :P Glassnudler, kjøttdeig og gulrot er tydelig YUMMY!!! Så gikk vi og drakk kaffe i losjen hvor bestefar er medlem, og da slokna hun like godt i vogna og sov 30 min. Etter det rusla vi rundt i byen og så på livet, oooog drakk mer kaffe og spiste kaker på Rica :rolleyes:
Dro hjemom en tur og lappa såre føtter (svartens bunadsko som er så vonde :eek: o_O ), og Hermine fikk litt middag. Kl 16.30 slokna hun som en stein, maaange inntrykk, og sov til 18.30. Hun var med andre ord skikkelig i slaget da vi var i kaffeselskap på ettermiddagen. Fikk smake gelè for første gang "namnamnam" sa hun ;)
Kveldsstell og grøt ble unnagjort hos mormor, og hun slokna i bilen på tur hjem kl 21...meeeen så vokna hun da vi la henne over i senga si, og DET var gøy :confused: Reiste seg opp, kasta smokk og kos og styrte i nesten en time :P 21.45 blei det stilt der inne, så jeg tror hun sover...eller så har hun rømt ut det vidåpne vinduet :p ;)

FOR en dag! 18 grader nå kl 22, IKKE vanlig her nordpå! Her er det fortsatt minusgrader på natta i mai! ;) :P

Vi har vært bare rolige, kommer sterkere tilbake neste år:p

jeg blir som en unge på 17.mai, MÅ være der det skjer og spise mest mulig hele dagen :p

Back
Topp