Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ha en kjempefin tur til sydenHipp hurravi er også tidlig oppe, som vanlig.. Dagen startet 5:30. Her er det strålende sol, så det blir nok en fin dag
jeg pakker ned kjøkkenet fordi det kommer noen å henter det i morgen.. Angrer fælt på den avgjørelsen! Men blir supert når der nye kjøkkenet står klart. Samtidig prøver jeg å pakke for tre da vi skal reise til Rhodos i morgen kveld
(pappa'n får pakke kofferten sin selv).
Snart tid for å heise flagget og kle på ungene sine matchende strikkeklær som farmor har strikket for anledningen .. De blir så fineha en flott dag alle sammen!!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
TakkHa en kjempefin tur til syden
Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum
Åh, så herlig med ferietur! God tur til dereHipp hurravi er også tidlig oppe, som vanlig.. Dagen startet 5:30. Her er det strålende sol, så det blir nok en fin dag
jeg pakker ned kjøkkenet fordi det kommer noen å henter det i morgen.. Angrer fælt på den avgjørelsen! Men blir supert når der nye kjøkkenet står klart. Samtidig prøver jeg å pakke for tre da vi skal reise til Rhodos i morgen kveld
(pappa'n får pakke kofferten sin selv).
Snart tid for å heise flagget og kle på ungene sine matchende strikkeklær som farmor har strikket for anledningen .. De blir så fineha en flott dag alle sammen!!
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Kos dere masse!Gratulerer med dagen alle sammen
Vi skal stå opp nå
Dere ogsåKos dere masse!
ahahahaha, åh, må jo ha vært tidenes tog da!Gratulerer med dagen, alle sammen!
Vi har hatt en PERFEKT 17.mai. Nydelig vær, 25grader, vi har gått i tog i den lille bygda vår (korps har de ikke her, så da var det tre eldre menn som satt bakpå lessaparatet på en gammel lastebil og spilte trekkspill) ♡ Så litt sosialt samvær på grendahuset før hjemreise og grilling sammen med en nabofamilie. Fregner sier du? Ja, dét har jeg fått!![]()
Jenny har vært et prakteksemplar i hele dag, og ble akkurat lagt av pappaen sin. Hun har ikke sovet siden kl.14.30 og slukna som et lys nå. Utrolig deilig etter mange kvelder hvor vi har brukt flere timer på å legge henne.![]()
hahaha, stilig!
jeg blir som en unge på 17.mai, MÅ være der det skjer og spise mest mulig hele dagenVi har vært bare rolige, kommer sterkere tilbake neste år