Hipp hurra, for 17. mai er over

lenemor

Forumet er livet
Så er barna lagt, jeg har fått på meg behagelige klær, og pizzaen står i ovnen. Det var to stykk fornøyde barn som la seg i kveld - den minste var fornøyd fordi han fikk legge seg, han er skikkelig forkjølet og ganske utafor, den største var fornøyd fordi hun har hatt en super dag. For henne teller regnskapet tre is, en twix (enkel, liten), stjernesjokolade, to kakestykker og masse, masse løping.

Nå håper vi kvelden og natten blir rolig - i morgen er det hverdag med jobb og barnehage igjen... en kort uke venter før neste langhelg

krysser fingrene for at det blir en rolig og god natt for dere i Volda.. her håper jeg på det samme![:)] storesøster her var helt knekt! [:D] her ble det tre is, to pølser, en bolle, to skåler med is[8D]

Puh... for en kjekk dag!! og jammen meg ble det ikke sol og varme også!![:D]

Johanna har spist mat også altså [8D] - skive med haugpølse til frokost, skive med fiskekake til lunsj, og en stor skål med havregrynsgrøt til kvelds... middag? Vel, det ble sen lunsj og tidlig kvelds, så den hoppet vi over

Endelig er 17.mai over for i år ja![:D]
Det er en veldig koselig dag bare man er kommet ut av døra hjemme...før det er det litt av et kaos og styr syns jeg...
Men det aller beste med dagen er NÅ, når ungene er i seng,glade og fornøyde..og vi voksne kan få av oss finstasen og krype opp i sofaen...bare nyte stillheten!![:)]

ORIGINAL: FrøkenSia

Det er en veldig koselig dag bare man er kommet ut av døra hjemme...før det er det litt av et kaos og styr syns jeg...
Men det aller beste med dagen er NÅ, når ungene er i seng,glade og fornøyde..og vi voksne kan få av oss finstasen og krype opp i sofaen...bare nyte stillheten!![:)]

Helt enig - bortsett fra at hos oss er kaoset i mitt hode de siste dagene før, hvor jeg prøver å legge en kabal for vekking, spising, dekking, meny, påkledning, ut-av-huset-tider, parkeringsmuligheter, etc. Som alltid gikk det helt av seg selv, og helt fint.... jeg må virkelig lære meg å bekymre meg litt mindre

ORIGINAL: lenemor

ORIGINAL: FrøkenSia

Helt enig - bortsett fra at hos oss er kaoset i mitt hode de siste dagene før, hvor jeg prøver å legge en kabal for vekking, spising, dekking, meny, påkledning, ut-av-huset-tider, parkeringsmuligheter, etc. Som alltid gikk det helt av seg selv, og helt fint.... jeg må virkelig lære meg å bekymre meg litt mindre

Kjenner meg godt igjen i din beskrivelse ja lenemor...blir svett bare jeg tenker i de baner...
Vi må nok prøve å bekymre oss litt mindre,men tror det er en "dårlig" egenskap vi damer ofte har![;)]

ja, det så behagelig ut å være mann i dag.... mens jeg holdt på på badet med to små lå han og leste på senga og ventet på at det skulle bli "ledig". Så gikk han i dusjen mens jeg fikk med meg begge ned, satt på kaffe, begynte å dekke bord, fikk på tv, lette frem sko, bunader, og lagde eggerøre/skar laks. Han kom ned og satt seg for å sjekke mailen mens han "holdt øye med" ungene (som klarte seg fint på egenhånd på gulvet) så jeg fikk ordnet mer på kjøkkenet. Da jeg løp ut for å henge opp flagget dekket han faktisk ferdig bordet (dvs bar ut fatene jeg hadde gjort klar og fikk drikke ut av kjøleskapet). Så bar han vogna ut i bilen mens jeg fikk skiftet på Johanna og meg, sminket meg og ordnet håret til begge jentene. Nå har han gått og lagt seg, for han var så sliten

ORIGINAL: lenemor

ja, det så behagelig ut å være mann i dag.... mens jeg holdt på på badet med to små lå han og leste på senga og ventet på at det skulle bli "ledig". Så gikk han i dusjen mens jeg fikk med meg begge ned, satt på kaffe, begynte å dekke bord, fikk på tv, lette frem sko, bunader, og lagde eggerøre/skar laks. Han kom ned og satt seg for å sjekke mailen mens han "holdt øye med" ungene (som klarte seg fint på egenhånd på gulvet) så jeg fikk ordnet mer på kjøkkenet. Da jeg løp ut for å henge opp flagget dekket han faktisk ferdig bordet (dvs bar ut fatene jeg hadde gjort klar og fikk drikke ut av kjøleskapet). Så bar han vogna ut i bilen mens jeg fikk skiftet på Johanna og meg, sminket meg og ordnet håret til begge jentene. Nå har han gått og lagt seg, for han var så sliten

Hahaha hørtes slitsomt ut å være mann ja[8D]

Jepp, det er hardt å være mann! Spesielt på dager som 17. mai, julaften, bryllup, konfirmasjon, barnedåp o.l. [8D]

Ellers; ja, jeg er glad denne dagen er over! [;)]
Det har gått kjempefint, men været satt en liten demper må jeg innrømme [&:]
Her har det regnet lett i stort sett hele dag [&o]
Men men, dagen ble jo det den er likavel: barnas!

Vi var ikke mindre enn 22 personer på det meste da vi skulle spise pølser og is hos mor idag [:D]
....i en liten eldreleilighet med stue og kjøkken i ett [;)]
Men det gikk jo det og. Måtte bare ut for å skifte mening i ny og ne [;)]

Og da vi endelig var hjemme igjen, nærmere halv 10 i kveld, ja da var det ei som var
fornøyd og trøtt [:D] Sovna som en dupp
Og hennes 17. mai-diett besto av: ei skive til frokost, 4-5 pølser, et halvt kakestykke, 5 is,
2 skåler med is, litt godterier, mais, ananas, paprika, et pølsebrød og et hot-dog-brød med ketchup,
"semmet" og ananas i [:D][:D][:D]
Godt det ikke er 17. mai hver dag [8D]

Back
Topp