Hipp hurra:-D

Venterispenning

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Endelig! Etter 7uker (!) på soffan uten noe særlig med mat uten at det har kommet i retur,har jeg endlig hatt en super dag!

Har klart å kommet meg ut i hagen, klippet litt plen og tiloged hentet gutten i bhg:D i tillegg har eg spist alle måltider:D riktig nokk småe, men det er likevell mer enn før:-D
Håper formen blir bedre fremover nå så jeg kan dra tilbake på jobb:-)
må bare juble litt:) hehe

Hurra :)

Åååååå, så jeg gleder meg til jeg også kan rope HURRA!!! Men det er ikke i dag kjenner jeg... Hvor langt er du på vei?

Åååååå, så jeg gleder meg til jeg også kan rope HURRA!!! Men det er ikke i dag kjenner jeg... Hvor langt er du på vei?
dagene føles såå lange når formen er på bunn. vet at det ikke hjelper å tenke at det blir bedre etterhvert, men det blir det altså:-) har hatt en fin dag i dag å:-) riktig nokk langt i fa super, men mye bedre enn de siste 2månedene.
jeg er 11uker. Hva med dg?:)
god bedring! Håper du også snart får det bedre:-)

Jeg er 9+4 - føles ut som en evighet til uke 13... Jeg er nemlig hellig overbevist at plutselig er kvalmen vekk og energien på topp akkurat i det jeg hopper over i uke 13 ;)

Åh det er som en helt annen verden sant? Heldig du er! Håper det fortsetter

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Åh det er som en helt annen verden sant? Heldig du er! Håper det fortsetter

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3
ja, virkelig en annen verden!:-) har nå hatt tre greie dager så har troen på at det fortsetter sånn nå:-D
det er så deilig! gleder meg virkelig til å begynne på jobb igjenn:-D

Back
Topp