Hipp hurra.. :D:D:D

j02j06g09g13

Elsker forumet
I dag er jeg 20+1 uker og halvveis.. :hello2 :hello2 :hello2

Håper den nst halve tiden gå like fort. :D

Hvor langt er du i dag?

16+2, så er igjen noen uker til jeg er halvveis:P

Gratulere :-) her er jeg 17 uker :-) så 3 uker og 1 dag igjen til jeg er halveis :-)

Hei, sniker fra august... ser at du også venter nr.4 og lurer på hvordan du har det i fht til de andere tre svangerskapene. Er det ganske likt eller heeelt noe annet ;-)? Det er så få som får så mange barn at det er fint å høre med noen som faktisk skal ha fire også :-)

Hei, sniker fra august... ser at du også venter nr.4 og lurer på hvordan du har det i fht til de andere tre svangerskapene. Er det ganske likt eller heeelt noe annet ;-)? Det er så få som får så mange barn at det er fint å høre med noen som faktisk skal ha fire også :)

Sv.skapet har vært gansk ålreit til nå. :) Hadde blødninger i uke 14, men det kan jo skje hvem som helst. :) Har bekkenløsning på høyt plan, men det har jeg også hatt med de andre. Så konklusjonen er vel at det ikke er noe annerledes. :)

Enig med deg i at det å skulle få nr 4,5 osv er en stoor milepæl for mange så ikke ofte man møter på noen, og var og et tall vi ikke skulle ha. var veldig fornøyd etter tre egentlig. Men så ble minsten 4år nå og vi fant fort ut at vi ønsket et barn til. :) glad for det valget nå. :D

Hvor tette er dine i alder da? :)

Sv.skapet har vært gansk ålreit til nå. :) Hadde blødninger i uke 14, men det kan jo skje hvem som helst. :) Har bekkenløsning på høyt plan, men det har jeg også hatt med de andre. Så konklusjonen er vel at det ikke er noe annerledes. :)

Enig med deg i at det å skulle få nr 4,5 osv er en stoor milepæl for mange så ikke ofte man møter på noen, og var og et tall vi ikke skulle ha. var veldig fornøyd etter tre egentlig. Men så ble minsten 4år nå og vi fant fort ut at vi ønsket et barn til. :) glad for det valget nå. :D

Hvor tette er dine i alder da? :)

Mine er veldig tette, har to gutter som er 4,5 og 3,5 år og en liten jente som er 5 mnd... Var ikke heeelt planlagt, men det ble som det er og det er fint. Gleder meg masse :-) Guttene er 14 mnd fra hverandere og de to minste blir vel 13 mnd. Blir sikkert kjempetravelt men ser hvor mye glede de store har av hverandere og hvor avhenige de er av hverandere så jeg håper de to minste kommer til å ha et tett forhold også :-) Formen er ganske dårlig, er fryktelig kvalm, myyyye mer enn med de andere, eller jeg bare har glemt det, siden jeg sier det hver fang ;-) Også er jeg utrolig trøtt menmen. Veldig spent på alt. Nr 1 og 3 likner veldig på hverandere, få se om nr 4 likner nr 2. Jeg tror fire barn er virkelig helt perfekt. Ønsker deg masse lykke til med alt! Skal følge med litt, spesielt når det nærmer seg fødsel, lurer på hva som er typisk for en fjerde fødsel ? :-)

Back
Topp