I dag har var dagen da det ENDELIG var vår tur til å se vår lille, på ultralyd =)
Der inne i magen min gjemmer det seg en liten gutt, som er aktiv som bare det, og prøvde å sparke bort ultralyd-tingen til Jordmor, da han syntes det var nok dytting
hehehehe.. Alt er helt perfekt, og han vokser akuratt som han skal, jordmor mente at jeg burde hatt en termindato noen dager før den jeg har, men siden det var UL-termin den første, så går vi etter den.. Ja ja... sånn er det vel 
Ellers så kommer jeg til å bli tett fulgt opp, pga alvorlig Hypotensjon (Svangerskapsforgiftning med jenta vår)
Nåer jeg bare lettet og glad over at alt er som det skal være, og så er det jo ekstra gøy med en gutt siden vi har ei jente fra før av
Ha en god kveld
Der inne i magen min gjemmer det seg en liten gutt, som er aktiv som bare det, og prøvde å sparke bort ultralyd-tingen til Jordmor, da han syntes det var nok dytting
hehehehe.. Alt er helt perfekt, og han vokser akuratt som han skal, jordmor mente at jeg burde hatt en termindato noen dager før den jeg har, men siden det var UL-termin den første, så går vi etter den.. Ja ja... sånn er det vel Ellers så kommer jeg til å bli tett fulgt opp, pga alvorlig Hypotensjon (Svangerskapsforgiftning med jenta vår)
Nåer jeg bare lettet og glad over at alt er som det skal være, og så er det jo ekstra gøy med en gutt siden vi har ei jente fra før av
Ha en god kveld