Hipp hipp hurra for Trymmen min!

pamelahjørdis83

Gift med forumet
Trym er 3 år idag, hipp hurra![:)]
Begynte dagen med å vekke han da jeg sang bursdagssangen og fikk en rimelig sur pjokk som VILLE ha den store lastebilen[8|]
Sikkert drømt[:o][8D]
Etterpå fikk han gaven fra oss og det var kaptein sabeltannkiste med fire filmer oppi[:)]Den var helt grei visstnok[:D]

Nå har vi bakt brownies og etterhvert kommer cilemor med skjønneste Martin og Lene med skjønneste Amund og skal feire bursdag.Vi har minibursdag for alle tre vi nemlig[;)]

Hipp Hurra !! [:D]
Gratulera så mykje med 3 års dagen [:D]

Hurra for Trym! Ha en fin minibursdag med Cile, Martin, Lene og Amund

Gratulerer med dagen til Trym [:D]

Gratulerer så mye med dagen til Trym! [:)]

Gratulerer så mykje med dagen, Trym! [:D] Håpar det blir ein suuuper dag, minifeiring er faktisk dei beste [;)]

Gratulerer så mye med dagen Trym [:)]

Nok en gang; GRATULERER, herlige Trym! :) Takk for en superkoselig dag. Amund var helt slips da vi kom til bilen, og slukna som et lys. [:)] Håper han likte filmen. [;)]

ORIGINAL: Lene74

Nok en gang; GRATULERER, herlige Trym! :) Takk for en superkoselig dag. Amund var helt slips da vi kom til bilen, og slukna som et lys. [:)] Håper han likte filmen. [;)]

Trym satt bare å så rett frem da dere dro.Visste ikke om han skulle sove eller om han skulle leke litt mer[8D]Sliten.no.
Filmen skal vi kose oss med imorgen tidlig[;)]

hurra for Trym[:)]

takk for en koselig formiddag med flotte damer og herlige unger[:)]
desverre så er min knott en smule sjenert og syns det var bedre å ligge oppå beina til
mamman sin eller sitte i fanget enn å leke med de andre gutta[8|][8D]

Har funnet ut at det er en god grunn til å treffes flere ganger med gutta - så han kanskje vokser av seg
det å være sjenert[;)]

ORIGINAL: Cile_mor

hurra for Trym[:)]

takk for en koselig formiddag med flotte damer og herlige unger[:)]
desverre så er min knott en smule sjenert og syns det var bedre å ligge oppå beina til
mamman sin eller sitte i fanget enn å leke med de andre gutta[8|][8D]

Har funnet ut at det er en god grunn til å treffes flere ganger med gutta - så han kanskje vokser av seg
det å være sjenert[;)]

Syntes nesten litt synd i han stakkar,men han koste seg med mamman sin da.[:)]Noen barn er bare så sjenert, det går seg helt sikkert til[;)]
Ja kanskje vi må møtes litt mere? Neste gang kan jo vi ta turen til dere eller noe så er han på hjemmebane og ting kan kanskje bli litt bedre?[:)]Tenker høyt[:)]

Back
Topp