Hipp Hipp Hurra for 17.mai

cadenza

Andre møte med forumet
da er feiringen endelig over! har fått to utslitte unger i seng og vi voksne har fått slappet av litt på sofaen  :)

har egentlig hatt en rolig dag, men fader så sliten man blir av å gå i bunaden hele dagen !!

har vært sammen med mine foreldre mesteparten av dagen :)
vi har vært på skolen i nærmiljøet. der har vi kosa oss med å se på brannbil, kjørt tur med hest og vogn, spist kake, is,  litt brus og pølse i brød..
da Tobias skulle legge seg lå han å snakket om den hesten , som "kjørte tur" , leeeeeenge!

hva har dere gjort i dag? håper dere har hatt en super fin 17. mai feiring :)

hørtes ut som en perfekt dag!:) men det er slitsomt ja...det kan jeg skrive under på. Etter at vi var nede i byen for å se barnetoget dro vi hjem, laget rømmegrøt og spekemat før vi skulle til svigerinna mi og familien på kaffe. Jeg sovnet på soffaen istede, så svigers tok med frøkena. Hadde planer om å komme etter, men plutselig var alle hjemme igjenn, og da var klokka 18.15. da hadde jeg sovet siden 15......hihi. Så det ble en kort dag for min del:)

Vi hadde frokost med venner før vi dro en liten tur innom byen for å se på livet. Var hos farmor og farfar på ettermiddagen/kvelden. En kjempe koselig dag og været var topp

Vi hadde en kjempefin dag,men på kvelden var jeg utslitt. Det har jeg vært dagene etter også. Haha. Det var jaggu action fra morgen til kveld hele dagen,men det er jo sånn det skal være på 17.mai. Teo storkoste seg! det har virkelig blitt en kosedag etter man fikk barn :)

jeg har blogget om dagen :P så klart! Så hvis dere vil lese og se bilder fra dagen finner dere det her ------> http://monicajensen.blogspot.com/2011/05/gratulerer-med-dagen.html

Så fine bilder på bloggen din Monjen emoticon

Her har jeg hatt problemer med å få svart i tråder lenge, så lite aktivitet fra meg.

Vi hadde en fin 17 mai feiring med nesten litt for mye opplegg :)

Men Amelia koste seg veldig og med fri dagen etter gikk det veldig bra....

Back
Topp