Hipp hipp hurra :D

SophiasMamma

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
*MIA*
VIP
Gratulerer så mye med dagen i dag! Håper store og små får en kjempe feiring :D ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

tenker vi får ta det igjen til neste åp. Her skal vi en øiten tur til oldemoren på besøk, men ellers bare være hjemmr og kose oss med god mat/melk.

Gratulerer med dagen og med jubileet for grunnloven! Måtte de neste 200 år være bedre enn de som har vært

Gratulerer med dagen til alle sammen:D

Her har gubben tatt med de to eldste på skolen for å gå i tog og feire litt der. Jeg og frøkna er hjemme, for her har vi økedager:p Skal ordne klart til grilling og bake ei kake imens, og ikke minst slappe litt av uten huset fullt av folk;)

Gratulerer med dagen til alle sammen!

Her har jeg sett toget fra sykehusvinduet og ser på feiring på tven. Så vi får ta det igjen neste år da lillegutt forhåpentligvis er i form igjen!

Gratulerer masse med dagen!

Her har vi hatt en perfekt 17.mai ;) god frokost hjemme med kokosbolle tildessert(tradisjon), gått i tog med storebror, leker på skolen, sett på russetoget, spist nydelig buffet på et hotell i byen og vært på tivoli. Været har vært kjempefint og tulla har sovet så godt i vogna i hele dag :)

Nå er penskoene og penkjolen borte, beina på bordet og snart klart for natta tror jeg, kjempesliten etter en lang og fin dag :)

Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3

besøk hos oldemoren tror jeg må være den beste gjerningen vi har gjort i år. Hun har ikke sjans til å få se sitt ferskeste oldebarn, tenker på og snakker om oss og jenta hver dag og sitter stort sert mutters alene i en stol hele dagen. hun ble så glad!

Gratulere så masse med dagen i går! Håper dere hadde en kjempefin dag ❤️

Her startet jeg dagen med å brenne ring- og langfingeren og del av håndflaten på krølltanga. Endte med at jeg satt hjemme hos mamma med hånden i iskaldt vann hele dagen, mens hun passet babyen og de andre var i byen og så på borgertoget:P
Lå forøvrig med hånden i en bøtte med vann hele natten også:P Hipp hurra for 17.mai;)

Back
Topp