Hipp eco 1

kingofthehills

Betatt av forumet
Er det flere enn meg som føler den nye pakningen (grønn og lysegrønn) av hipp eco 1 er annerledes enn den forje? Syns pulveret er helt annerledes, og har forandret seg til det verre (for vår del).. Kompakt og gir mye luftbobler etter det er ristet ut i vannet. Har de bare nytt design og jeg "innbiller" meg forskjellen, eller er det ny type (og de har den gamle fortsatt/ikke fortsatt)?

Hjelp, vet ikke om dette gav helt mening [:D]

Vet ikke hvordan den er i forhold til de andre, men jeg prøvde den for ca.1 uke siden og guttungen hyyyylte som aldri før!
Trodde den var mild mot magen??

ORIGINAL: ~StRaToS~

Vet ikke hvordan den er i forhold til de andre, men jeg prøvde den for ca.1 uke siden og guttungen hyyyylte som aldri før!
Trodde den var mild mot magen??

Sign! Bare jeg har jente, og hun sprutgulpet helt til jeg byttet til nan, har ikke sprutgulpet siden...

Jenta mi hadde så og si ingen problemer med den forje hippen, gulpet litt av og til, ble litt treg i magen bare. Med denne hippen sprutgulper hun/gulper mye mer, får luft i magen og i heletatt! Frustrerende når vi endelig hadde funnet en som virket bra! Kanskje jeg skal prøve collett da, viss jeg finner den her i strøket [:)] Den skal visst være mild den også...

Tror det er individuelt hvilken mme som passer til hvert barn..

Back
Topp