Hinsides mye barneklær

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Ja jeg er jo midt oppi prosjekt barnerom, og da måtte også alt av barneklær etter gutten finnes frem. Herrelighet for klær en har greid å samle på disse 3 årene. 4 giga bokser og 6-7 handleposer, så her blir det litt å gå gjennom og se hva som kan brukes til jente ;)

Flere som har usannsynelige mengder med klær fra søsken?

Har ganske mye fra storesøster ja :o Dette blir en lillebror da, så ikke alt som kan brukes. Har noen poser med nøytrale klær, og kjenner at jeg ikke gidder å være så nøye med fargene på ulltøy da det er ganske kostbart å kjøpe inn.

Har ganske mye fra storesøster ja :o Dette blir en lillebror da, så ikke alt som kan brukes. Har noen poser med nøytrale klær, og kjenner at jeg ikke gidder å være så nøye med fargene på ulltøy da det er ganske kostbart å kjøpe inn.
Ja jeg tenkte litt det samme. Håper det meste av ull kan brukes igjen. Men butikkene er jo veeeldog gode på å ha traktorer og biler osv på gutteklær og rosafarger på jente, sikkert i håp at mye må kjøpes inn på nytt ;)

Ja jeg tenkte litt det samme. Håper det meste av ull kan brukes igjen. Men butikkene er jo veeeldog gode på å ha traktorer og biler osv på gutteklær og rosafarger på jente, sikkert i håp at mye må kjøpes inn på nytt ;)
Ja, ikke sant :p Det kan være litt irriterende. Spesielt når vi kjøper dyre ting som softshelldresser på NameIt osv. Da kunne vi kun velge mellom rosa med blomster og neongrønn med traktorer :p

Har ikke så mye som en body igjen etter de andre barna...men uansett så venter jeg gutt nå, og jeg har jo 3 jenter fra før. Ikke så mye som hadde passet til gutt da uansett.
Men heldigvis så er jeg heldig og har fått en god del gutteklær allerede fra folk jeg kjenner:)

Har masse etter storebror. Nå får vi jente så de veldig typiske gutteklærne (skjortebodyer, pique osv) har jeg gitt vekk. Og har seriøst tatt vare på alt! Noe av det er jo skikkelig utvasket og stygt. Så har sortert vekk det også! Likevel har vi masse klær. Hehe. Skal sies at vi både arvet og fikk enormt mye tøy sist da, men herlighet for et arsenal... :p

Javist :p har 5 kasser å 3-4 bæreposer med klær fra 50-74 :p 80 har jeg ikke fått lagt vekk enda. Nå er det 86-92 som brukes ;) han er 20 mnder :D

Kjenner st jeg er sjeleglad jeg sorterte etter nøytrale/ikke nøytrale klær og størrelse i fjor :p Da trenger jeg bare å ta ned en ikeapose fra loftet.

Back
Topp