Hinkel pinkel bamse

MotherNorth

Elsker forumet
Dere som har kjøpt den på lekebutikker her i Norge, hvor mye måtte dere gi for den? Jeg tenker på den som er 30cm å med lyd.. [:)]

Jeg så tilfeldig Drømmehagenleker i en Brio butikk i dag og der kostet de store bamsene (ikke spør meg hva de heter.. mine gutter er litt for store til å se på Drømmehagen) 298 kr.

har ikke kjøp i butikk for der koster de 299. Ikke alle plasser de har heller, fort utsolgt[:D] Jeg kjøpte på ebay, ble billigere der.

Ja jeg tenkte å kjøpe på ebay, men ville bare sjekke at det lønte seg først![:D] Takk for svar..[;)]

he he hva heter drømmehagen på engelsk?

In the night garden![:D]

takk[:D]

vi kjøpte på extraleker til 229.

Da har jeg bestilt Hinkel Pinkel over ebay, ble 157kr med frakt![:D]

ORIGINAL: MotherNorth

Blir kje songen på engelsk då?

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

ORIGINAL: MotherNorth

Blir kje songen på engelsk då?

Jo, men det er egentlig ikke så nøye.. Er mest for bamsen jeg vill ha den til lillemann!

Sangen blir vel på engelsk sikkert. Men her er det også mest for bamsen og lydene liksom.. Håper sønnen din blir glad.. Jeg gleder meg som en liten unge selv til å se gleden til snuppa mi når hun får den..

Teksten er på engelsk selv om man kjøper bamsen i norge[;)] Så tassen er litt forvirra, for Hinkel pinkel heter jo ikke hinkel pinkel på engelsk[;)]

ORIGINAL: Kittekat

Etter hva jeg har hørt blir de solgt til alt fra 200,- til 350,-  så man bør absolutt snuse litt rundt før man kjøper dem...

Vi fant en til ca 200 og en til litt under 300... Den billige var lydløs[8D]

Back
Topp