Hindre venner i å se....

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Vet ikke om det er lov å spørre her.
Men om jeg vil bli medlem av lukket gruppe på fb, hvordan hindre at venner ser jeg blir medlem der?

Greit at de ikke får sett hva jeg skriver i gruppen, men vil ikke at alle skal vite hvilke lukkede grupper jeg er med i.

De hemmelige synes vel ikke, men forstått at de lukkede vil være synlig under mine grupper?

Jeg ble tatt på fersken i å være gravid Pga ei sånn gruppe.. De må være hemmelig for at ingen skal kunne se det :)

Jeg ble tatt på fersken i å være gravid Pga ei sånn gruppe.. De må være hemmelig for at ingen skal kunne se det :)
Derfor jeg lurer også... :-)

Det kommer ikke til å poppe opp at du har blitt medlem, men feks til de du kjenner som er på andre gravidgrupper så kan din gruppe komme opp som forSlag!
Så du bør vente med å melde deg inn :) eller se til at den blir hemmelig :)

Gjorde jeg også, og ble oppriktig lei meg. Når jeg da skulle fortelle det, så fikk jeg bare en - det visste jeg! :(

Gjorde jeg også, og ble oppriktig lei meg. Når jeg da skulle fortelle det, så fikk jeg bare en - det visste jeg! :(
Så leit.
Man vil jo gjerne fortelle det selv! :-)

Så lenge den ikke er hemmelig så kan de andre se det ja

Prøver å finne grupper på fb,noen som kan si meg hva de heter eller inviter meg ? :)

Prøver å finne grupper på fb,noen som kan si meg hva de heter eller inviter meg ? :)
Tror ikke det er lov å nevne fb og andre grupper her inne...

Oki,visste ikke det .. Tenkte bare det hadde vært koselig å være med i noen siden jeg nettopp fant ut jeg er gravid :)

Så alle ser hva jeg blir medlem av?

Det kommer ikke opp på hjem sida, men kommer som forslag for vennene dine :) Gruppa jeg er på er hemmelig, men problemet da er jo at du må ha noen til å legge deg til i gruppa for den kommer ikke opp om du søker på den.

Back
Topp