Himmelsprett-snakkings

Ja, da var det enda en fridag gitt! [:)] Jeg klager ikke da, kjekt å ha sambo hjemme så kanskje han tar ungene litt!
Jeg skal på PulsSpinn kl 11, ellers har vi lite planer i dag gitt! [8|] Er overskya ute, så mulig det blir gjort litt inne i dag. Har jo alltid ett eller annet som burde vært gjort.

Ha en fin dag, jenter! [:)]

Mornings til deg og spreke Skrållan!!![:D][:D]

Her sitter vi og spiser forkost/brunsj[8D][:D] Solen skinner og livet er velstand... Skal snart sende mini ut for å leke litt, så kan jeg sitte her og se på ham mens jeg leser til eksamen. Stille og fredelig... gubben sover enda, han er nok sliten. Jeje.. akkurat i dag passer det meg med litt alene/lesetid[;)][:D][:D]
Tøttene hans kommer jo senere i dag, så da er det slutt på husfreden[8D][:D][:D][:D] Blir kos med langhelg med alle sammen, selv om jeg skulle lest hver dag nå...

Ja da var det blitt morning her også[:)] Vi kosa oss alle sammen ved frokostbordet[:)] Hardkokt egg og toast..Men jeg holdt meg til ryvite men det er digg å ha egg på dem altså...

Nå er sambisen ute med ungene...Skulle vistnok ut å fikse melk for det var det eneste vi manglet når vi nå skulle lage kjøttkaker til middag..

Og jeg stikker på trening så fort dem åpner jeg..

Ellers lite nytt å medele dere

Idag fikk jeg sove litt frempå, det var deilig. Var hardere enn jeg trodde å begynne å amme på nettene igjen! Kan ikke huske det... Men så har jo sambo fri i 2 uker (tom. mandag) så jeg har ikke sovet noe på dagene. (har heller vært på shopping og spist lunsj osv.) [:)]

Idag skal ut til svigers å spise middag, har ryddet litt her og der.

Ha en fortreffelig dag alle oktober damer!! [:)][:)]

Var på knallhard PulsSpinn-time, før jeg sykla opp til mamma og pappa for å hente ungene. Sambo trilla dit med sykkelvogna mens jeg trente nemlig. Så kobla vi sykkelvogna på sykkelen min, og jeg sykla hjem mens sambo jogga. Var jo så klart et orienteringsarrangement oppi der da, så var ikke bare bare å komme seg frem!
Nå sover Tobias forsinka dupp, Ida ser Dora på dvd, og beina mine er lei av syklinga! Blir nok litt avslapningstid her før man hiver seg rundt og gjør noe fornuftig!

Har ei som plent skal holde minsten men det vil ikke minsten finne seg i...Dem er jo hærlige der dem styrer da

Har også hatt en utrolig god trening[:)] 45 min med kondisjonstrening og 30 med styrke pluss 100 mageøvelser. Så føler jeg har fått trent i dag[:)]

Hehe, så lenge den smaker godt, så har jo ikke utseendet så mye å si suki! [8D][:D]

Huff, ei inne på sept-08 som mista sin ufødte guttebaby i går.. [&o] Noe så tragisk! [&o][&o]

ORIGINAL: suki

Huff så trist! [&o] Var hun langt på vei?
Jeg har møtt henne på treff 2-3 ganger. Hun hadde termin i oktober tror jeg med førstemann, så slang seg på treff med oss fra okt08.

Hun var ikke helt halvveis enda, ca 18 uker, mener jeg å huske... [&o]
Ja, stemmer at hun hadde termin i oktober med frøkna. Koselig jente, tragisk at det endte sånn! [&o]

For en herlig og avslappende dag. Sov kjempe lenge for vi var hjemme sent i natt. Dro så ut for å spise indisk mat med gode venner. Ble tre retters middag som var helt nydelig. I morgen er det jobb igjen, og jeg vurdere være så syk i hodet av jeg trene styrke kl 06.30, altså før jobb[:D]

Ellers er alt om dagen.

Vi har fått leid oss sommerhus i Danmark som vi skal på i en uke med vårt nærmeste vennepar, og det blir nok kos. Blir uten barn for N skal til pappaen sin den uken. Og han får så mye ferie uansett med to sydenturer, Danmarkstur til legoland og løveparken, dyreparken i kristiansand med Sabeltann show og tur til Vestlandet med meg og sambo.

Back
Topp