Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Himmelblå
hihihi, koselig[:)]
Jo da, det gikk veldig bra. [:)]Mye folk, og 13 stk som skrev seg på lista... Så blir veldig spennende i morgen. Håper at de som skrev seg på listen er interessert. Det virket som det var flere som var interessert, men en vet jo aldri...
Fikk et bud da.. På hele 1 kr... Litt usikker om jeg skal akseptere det eller ikke... hihi
(La inn skriftlig bud på 1 kr, slik at han slipper å sende inn skriftlig bud senere, så han kan heretter legge inn muntlig bud.)
Tror jeg dør litt jeg nå altså...[&:][:)][:D][8D][&:][;)]
ORIGINAL: Cilie#
hihihi, koselig[:)]
Jo da, det gikk veldig bra. [:)]Mye folk, og 13 stk som skrev seg på lista... Så blir veldig spennende i morgen. Håper at de som skrev seg på listen er interessert. Det virket som det var flere som var interessert, men en vet jo aldri...
Fikk et bud da.. På hele 1 kr... Litt usikker om jeg skal akseptere det eller ikke... hihi
(La inn skriftlig bud på 1 kr, slik at han slipper å sende inn skriftlig bud senere, så han kan heretter legge inn muntlig bud.)
Tror jeg dør litt jeg nå altså...[&:][:)][:D][8D][&:][;)]
så bra!!...13 stk på lista er jo et godt tegn!!.. [:)] Og han med 1kronersbudet må jo ha gjort det fordi han definitivt er interessert i å være med på budrunde da!! [:)][:)]
Ja, er jo et godt tegn. Det enkronersbuudet er greit nok det, men en kan legge inn mange bud på 1 kr iløpet av en kveld da... (Er litt pessimist)[8D]