Himmelblå!!!

Ophelia

Elsker forumet
Min tur til å spørre idag[;)]...Hvordan gikk det på visning?? Er spent på oppdateringen[:)]

Oj, det var jo kjempebra!!! Blir utrolig spennende dette her da! Må oppdatere imorgen! Masse lykke til[:D][:D]

Oooi, så mange på visning da! Flotte greier!
Håper dere får inn bud dere er fornøyd med[:D]

Å,så spennende da!!
Bra det var mange interesserte,håper det blir en budkrig[:)]

Lykke til videre[:)]

ORIGINAL: Himmelblå

hihihi, koselig[:)]

Jo da, det gikk veldig bra. [:)]Mye folk, og 13 stk som skrev seg på lista... Så blir veldig spennende i morgen. Håper at de som skrev seg på listen er interessert. Det virket som det var flere som var interessert, men en vet jo aldri...

Fikk et bud da.. På hele 1 kr... Litt usikker om jeg skal akseptere det eller ikke... hihi
(La inn skriftlig bud på 1 kr, slik at han slipper å sende inn skriftlig bud senere, så han kan heretter legge inn muntlig bud.)

Tror jeg dør litt jeg nå altså...[&:][:)][:D][8D][&:][;)]

så bra!!...13 stk på lista er jo et godt tegn!!.. [:)] Og han med 1kronersbudet må jo ha gjort det fordi han definitivt er interessert i å være med på budrunde da!! [:)][:)]

ORIGINAL: Cilie#

hihihi, koselig[:)]

Jo da, det gikk veldig bra. [:)]Mye folk, og 13 stk som skrev seg på lista... Så blir veldig spennende i morgen. Håper at de som skrev seg på listen er interessert. Det virket som det var flere som var interessert, men en vet jo aldri...

Fikk et bud da.. På hele 1 kr... Litt usikker om jeg skal akseptere det eller ikke... hihi
(La inn skriftlig bud på 1 kr, slik at han slipper å sende inn skriftlig bud senere, så han kan heretter legge inn muntlig bud.)

Tror jeg dør litt jeg nå altså...[&:][:)][:D][8D][&:][;)]

så bra!!...13 stk på lista er jo et godt tegn!!.. [:)] Og han med 1kronersbudet må jo ha gjort det fordi han definitivt er interessert i å være med på budrunde da!! [:)][:)]

Ja, er jo et godt tegn. Det enkronersbuudet er greit nok det, men en kan legge inn mange bud på 1 kr iløpet av en kveld da...  (Er litt pessimist)[8D]

ooooptimist!!...jeg vet det går braaaa til sist!!...jeg er en ooooptimist!! [:D]

Back
Topp